Skocz do zawartości

[rower szosowy-kupno] Shimano Deore LX


penrod

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

w kwestiach rowerowych jestem amatorem, dlatego chciałbym prosić Was o pomoc. Szukam sprzętu do użytku miejskiego- dojazdy na zajęcia, do pracy, dodatkowo myślałem o sprawdzeniu aplikacji Uber Eats w Warszawie jako kurier. Cel jest prosty: rower który przez miesiąc dwa posłuży w Uberze, a następnie zapewni mi transport w dużym mieście.

Znalazłem taką ofertę w okolicy, proszę powiedzcie co o niej sądzicie: https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-na-shimano-deore-lx-idealny-na-start-CID767-IDu1EYb.html#249df7e19c

Dziękuję bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osprzęt od mtb, rama zabytkowa, komponenty dobrane raczej losowo, kaseta i pewnie łańcuch do wymiany, bo zużyte, dwie różne klamkomanetki...

Niby tanio, ale ja bym 760 zł za to nie dał.

W tesco jest nowa szosa na nowoczesnej geometrii i kompletnej grupie shimano, niskiej co prawda, ale z klamkomanetkami, za 1039 zł, zawsze nowa i z absolutnie bezproblemową gwarą (tesco nie ma serwisu, na gwarancji najczęściej wymienia albo oddaje $)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pasuje ci rozmiar 58 (idealny na wzrost 190 cm i przekrok 92) to w kieleckim Mediaexpert podobno jest Indiana Arrow za 799 PLN:

https://www.mediaexpert.pl/rowery-szosowe/

Mam taki od jesieni , przejechane po ulicach Warszawy 1000 km naprawdę złego słowa nie powiem za tę cenę ...

Jest identyczny jak Vento 1.0 z roku 2016:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za odpowiedzi.

Mam wzrost 183 to do 190 trochę brakuje, na co mam zwracać uwagę w ofertach, żeby dostosować rower do wzrostu? 

 

Będzie to mój pierwszy kontakt z szosa, myślicie że sobie poradzę w mieście na takim rowerze czy lepiej wybrać zachowawczo klasyczny rower miejski? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach