Skocz do zawartości
Piter233

[15xxxg?] Tygrysica vel Frankenstein

Rekomendowane odpowiedzi

Piter233

W końcu, po za długim czasie skończyłem swój rower. Custom na ramie wheeler tiger 120, napęd, mostek, kierownica i sztyca wylądowały z poprzedniego roweru, trochę jest mix osprzętowy, ale za to wyszło całkiem tanio.
Rogi: -
Korki do kierownicy: -
Koszyk na bidon: -
Hamulec przedni: XT BR-M785 (ok. 280 g)
Hamulec tylny: Magura MT2 (ok. 240g)
Cables: Shimano sp41
Kaseta: 12-36 9 rz (ok. 320 g)
Łańcuch: HG-93 (ok. 283 g)
Korby: FC-M612 (22-30-40) + SM BB-51 (ok. 965 g)
Przerzutka przednia: SLX FD-M 672 (140 g)
 Przerzutka tylna: Deore RD-M 592 (282 g)
Widelec: Epixon XC LO-R 120mm oś 15 (1850 g z osią)
Damper: X-Fusion O2 RCX (289 g)
Rama: Wheeler Tiger 12.0 (120 mm) (ok. 3 kg?)
Tarcze: RT 56 x2 = 147x2= 300 g (tymczasowo)
Gripy: Author Griplock R20 (118 g)
 Kierownica: Truvativ Hussefelt 700 mm (352 g) (do zmiany)
Owijka: -
 Stery: Neco H383 (123 g)
Pedały: Look s-track (284 g)(do zmiany)
Siodło: selle Italia c2 (260g)
Sztyca: Accent SP-428 350 mm (250 g)
Zacisk sztycy: Accent Light (22g)
 Manetki: przód: Sram X9 trigger, tył: SL-M750 ( 120 g + 138 g = 268g)
Zaciski kół: suntour 15 mm, 9 mm novatec (58 g)
Podkładki pod mostek: czarne
Gwiazdka: ze sterów neco
Mostek: accent 100 mm  Twister (129 g) (do zmiany na krótszy)
Opona przednia: Michelin Wild Grip`r 2.1 (645 g)
Opona tylna: Michelin Wild Grip`r 2.1 (645 g
Top cap: neco (stery)
Dętki: decathlon
Koło przednie: Giant S-XC2 (ok. 1000 g)
Koło tylne: (1200g)
Piasta: Novatec D042 (ok. 500 g)
Obręcz: DT 533D (540 g)
 Szprychy: DT Champion 32x5g= 160 g
 Nyple: mosiężne
 Opaska: Schwalbe
Inne: Osłona neporenowa BBB, uchwyty do tylnego hamulca bbb

13043g + rama ok. 3kg
Waga liczona na okrągło w górę lub katalogowo, dokładnie zważę jak skończy się sezon. Teoretycznie wyszedł ciężki kloc, cenowo ok. 4,5 tysiąca więc nie jest źle. Miał być aion w wersji rlrc, jest epixon w bieda wersji bo nie starczyło kasy (magiczne słowa: sprzęgło, rozrząd, turbo :D)
Kierownica tymczasowo, mostek też. Idą do wymiany w pierwszej kolejności, to co zyskam na ich zmianie stracę montując sztycę regulowaną :D

A pomijając kwestie wagowe i osprzętowe, czyli te mniej ważne, jeździ się super.

 

P_20180513_150720_1.jpg P_20180513_144919_2.jpg P_20180513_144911_1.jpg P_20180513_144900_2.jpg

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Tak zapytam, co ten rower ma wspólnego z "manią lekkości"?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rambolbambol

Fajny rower, fajne zdjęcia a mania lekkości pewnie dopiero się rozkręca.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piter233
Godzinę temu, skom25 napisał:

Tak zapytam, co ten rower ma wspólnego z "manią lekkości"?

Dział jest nazwany mania lekkości + projekty rowerów, więc jak dla mnie do projektów rowerów się jak najbardziej zalicza. No chyba że źle rozumiem nazwę tego działku, jeśli nie ma na niego miejsca to jak najbardziej można usunąć, aczkolwiek mój rower to będzie dobry przykład na to jak składać i jak nie składać roweru, gdzie całą historię jego powstawania niedługo dorzucę. Składałem go bardziej pod kątem tego co można samemu uzyskać w stosunku do tego co dostaniemy w sklepie. A że jeździ się świetnie to niedługo zacznie się zbijanie wagi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piter233

Mała aktualizacyjka, wpadły nowe części:
Kierownica: Nexelo 720 mm - 270g
Mostek: Nexelo 60 mm - 100 g
Pedały: Crank Brothers Candy C: 308 g
Zysk zabójcze 80 g. Looki idą w odstawkę, jazda w trutnovie na nich przelała czarę goryczy, po tym jak się zrobił lekki luz ustawiają się jak im się żywnie podoba, a jak się nie wpiąłem to jechałem z latającym lewym butem, bo pedał obrócił się tak że nie szło podczas jazdy go obrócić. No i wypięcie awaryjne trochę spóźnione, więc lookowi dziękujemy.
Po sezonie w planach lekkie koła, myślę że tak z 700 g zbiję bez problemu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×