Skocz do zawartości

[2000zł] rower damski 28 cali cross trekking


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam roweru do 2000 zł max. Rower damski 28 cali, służący do wycieczek rowerowych po różnych nawierzchniach (asfalt, leśne ścieżki). Raz w roku dłuższa wyprawa tygodniowa (po  40-50 km dziennie), reszta roku to wycieczki weekendowe. Możliwość zamontowania bagażnika z sakwami. Wzrost 167 cm,  rama 19.

Zastanawiałam się nad następującymi rowerami:

Unibike FLASH LDS
Unibike PRIME LDS
Unibike FLASH EQ LDS
28″ KANDS MAESTRO LADY
Kands Crs 1200 Lady 28″  
KROSS EVADO 3.0
KROSS TRANS PACIFIC  lub Siberian

a może jeszcze inny...?

Nie znam się  w ogóle na osprzęcie. W jednym sklepie polecano mi Kands w innym Unibike.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałam ten wątek. Ale ja nie chce Rometu. Dlatego zrobiłam listę marek, które mnie interesują. 

Chodzi mi głównie o porównanie osprzętu. Wiadomo każdy sprzedawca zachwala marki, którymi handluję, mówiąc, że osprzęt ma najlepszy.

A co do ramy 17 rama jest za mała, miałam rower Giant rozmiar L i był dla mnie za duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to decyzja czy cross czy trekking ? (rzutuje na pozycję / doposażenie bagażnikowo- błotnikowe / i zazwyczaj poziom napędu przy tej samej cenie )

Może być tak że jednej marki 17" będzie bardzo bliska innej marki 19",  a dwie różne 19" będą się naprawdę istotnie różnić geometrią :)

Poczytaj tez wątki z ceną do 1500 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Tak jak kilka innych osób poszukuję roweru dla kobiety do 1800pln ale interesuje mnie najlepszy stosunek cena/jakość - jazda po lesie, mieście (cross/trekking)

Mam 2 typy i ogromną prośbę o Waszą ocenę oraz propozycje (istotny "ładny" kolor :) ):

Kyllys

https://sklep.rowery.pl/rowery/993/kellys-clea-30-2017-kup_teraz.html

Unibike:

https://bikepark24.pl/pl/p/Rower-damski-crossowy-Unibike-Crossfire-LDS-bialo-fioletowy-model-2017/12247