Skocz do zawartości

[400-700] w miarę uniwersalny rower


Rekomendowane odpowiedzi

Sr suntour xcm od 270 okolo.  Xcr z piwotami nie wiem. Jeśli ten judy xc albo race bo nie wiem który tam siedzi dokładnie jest ok to nawet wolalbym go dac do serwisu za 150 bo będzie chodził bardzo przyzwoicie. W kwestii tego amortyzatora  ra szukaj  użytkownika o nicku focker na retromtb.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo udczuję utratę prędkości mając amortyzator bez możliwości blokady skoku?
Warto wpakować się w tak stare części? znalazłem tylko jedną oryginalną kasetę (używaną), korby nie mogę zlokalizować.
 

Wpadły mi w oko chyba ostatni rower, mam go na miejscu:

https://www.olx.pl/oferta/kross-level-a2-CID767-IDn7uva.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie poczujesz, przecież nie będziesz się ścigał w maratonach czy jeździł na czas po szosie. Ale to moje zdanie. Te stare części klepali do 2004 bodaj roku by później niewiele zmienić. Dopiero napędy 10 tki i wyżej ( 2x  1x )  dużo nowego wniosły i koła 29. Kaset nowej nie dostaniesz raczej, ale inne kasety 9 tki ze średniej półki bez problemu. Korba jest na kwadrat z 99 roku a koronki do niej pasują nie tylko od lx-a ale i od późniejszych np. deore. Czy warto to podkreślam kwestia gustu bo od strony technicznej, jeśli to wszystko jest sprawne to nie ma się do czego przyczepić, działało to świetnie i było bardzo żywotne (amor, manetki, hamulce, piasty, obręcze, )Wszystko zależy od stanu w jakim jest. To trudna decyzja i to może być problem, ale rower w oryginalnej specyfikacji nie powinien być zarżnięty, raczej. Taki rower to trochę ryzyko ale może się pięknie odpłacić jeśli stan będzie db+. W tej półce rowerów nie wkładali żadnej lipy, tylko komponenty z wyższych grup, od deore lx w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podesłałbyś jakąś najtańszą korbę, którą kiedyś bym mógł do niego wsadzić ( w przyszłości)? Chciałbym się zorientować w ewentualnych kosztach. Kasety drogie aż tak nie są więc o nią się nie martwię. Bardzo nie opłaca mi się po niego jechać, mam 100km do Rzeszowa, a i pewnie i tak bym go kupił bo wiele się nie znam...

Prosić sprzedawcę o jakieś zdjęcia ew. zadać jakieś pytanie?

 

Kross odpada? 2009r - http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=871&kr=2009

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kross, też może byc. Pytanie o stan. Napęd może się kończyć jeśli nie wymieniał i słabo dbał o czystość/smarowanie. Wszystko i tu i tu zależy od stanu. Korba na kwadrat każda bedzie pasowała pod suport 110.5  lub 113 mm,  lub z wymianą suportu każda inna. Ceny od 80  z suportem. Mozesz kupić droższe, poprzez 100,150 a z drozszym suportem jeszcze wyzej. Lepiej wymienić koronki w tej korbie. Zapytaj go o stan techniczny, zużycie napędu, koronek, czy piasty się lekko kręcą, czy amor ma luzy, czy leci olej, czy stery się lekko kręcą, czy koła nie mają wgniotek na obręczy. Taki rower wazy pewnie max 12,5 kg a te krossy to 2 kg więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...