Jahula Napisano 17 Marca 2018 Udostępnij Napisano 17 Marca 2018 witam, temat przerabiam od dawna, bez żadnego skutku, google nic nie pomaga, wyszukiwania nie dają efektów gdzieś to na pewno jest - ale gdzie ?? a więc, mamy wspornik kierownicy 1", w którym kierownica mocowana jest jedną śrubą - to istotny tutaj aspekt i mamy giętą kierownicę - również istotny aspekt jak przeprowadzić proces montażu, nigdy mi się jeszcze nie udało, raz złamałem próbując rozgiąć i przesiadłem się w wyniku na a-head - ale był to standard 1 1/8 więc nic trudnego, tylko nowy widelec, i tak wymagał wymiany tu niestety, o a-head trudniej, to raz, a dwa - chce klasycznie ale jak ? tego nie wiem i z nadzieją że może ktoś wie piszę ten post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 17 Marca 2018 Udostępnij Napisano 17 Marca 2018 To typowa przypadłość tego typu mostków. Czasami pomaga nieco poszarpanie kierownicą na wszystkie strony trzymając nogami koło. Dla pocieszenia powiem Ci, że topowy mostek ritcheya C260 ma podobnie - przynajmniej trudno jest z niego wyjąc kierownicę nie rysując jej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jahula Napisano 17 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2018 czyli że trzeba na "ryzyk fizyk" rozgiąć mocowanie w mostku, i kombinować jak wsunąć ? ps: dziękuję za rozwiązanie wieloletniej zagwozdki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.