Skocz do zawartości

[Amortyzaror przedni] Magura x-country 100mm Jaki olej i ile ?


Kuba.trilaandurban

Rekomendowane odpowiedzi

Kuba.trilaandurban

Witam,

Ja z pytaniem o to jakie oleje wylać do komor w moim amortyzatorze Magura x-country y100m? I ile tego lać?

Edytowane przez Kuba.trilaandurban
Orografia
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Mod Team
durnykot

Jesteś pewny oznaczenia amorka? X-Country? Nie przypominam sobie ,żeby Magura miała coś takiego. Był Durin,Menja,Thor, TS6,TS8.

Magura generalnie używa swoich olejów o nazwie Magura Suspension Blood od 1 do 5, z czego Suspension Blood 5 był lany do dolnych goleni, a do tłumika standardowo  Suspension Blood 2 ( jeśli dobrze pamiętam ). Ilość zależy od konkretnego modelu amorka.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • kubus96
      Przez kubus96
      Sprzedam myk-myka Magura Vyron Elect V2 o skoku 150 mm (średnica 31,6) .
      Sztyca jest nowa, raz była zamontowana do roweru w celu sprawdzenia poprawności działania (nigdy nie użyłem jej w terenie).
      Całość sprzedaję w oryginalnym kartonie z pełnym wyposażeniem (sztyca, kabel micro USB do ładowania, pilot do sterowania + oringi do montażu na kierownicę, instrukcja obsługi itp.).
      Cena: 1500 zł.
      Wysyłka paczkomatem po przedpłacie lub odbiór osobisty.

       
       
    • zlotym
      Przez zlotym
      Witam przychodzę z zapytaniem o zmianę skoku w amortyzatorze Sr suntour epicon lod. Z tego co się orientuje jest to właśnie taka wersja z 2008 roku. Aktualnie jest 120mm jednak chciałbym go obniżyć do możliwie jaknajmniejszej wartości, (chciałbym 80, ale z tego co widzę na stronach producenta to możliwe jest jedynie 100mm które i tak mnie zadowoli. A więc jak dokładnie to zrobić? Czy musze dokupować jakieś tokeny czy tylko je wyciągnać/zmienić ich położenie. Przy okazji tej operacji chciałbym go przeserwisować, jest już ostro przetarty ale nie przeszkadza mi to, dalej działa dobrze i do jazdy po streecie i parkach mi wystarczy. Uszczelki wymieniałem w serwisie rok temu i są w dobrym stanie więc jedynie chciałbym porady czym i jak dokladnie najlepiej go zalać.
    • Unbroken_reed
      Przez Unbroken_reed
      Cześć, dzielę się z Tobą całą* wiedzą dotyczącą sprzęgiełek Shimano.
      Ich historia, zasada działania, oraz sposób odbudowy dały podstawę do stworzenia treściwego materiału.
      Zapraszam do oglądania :)

      *z pewnością nie wszystko udało mi się zawrzeć w filmie, ponieważ nie chciałem żeby znacznie przekroczył pół godziny. W razie pytań służę pomocą!

    • Enadxx
      Przez Enadxx
      Posiadam nowy amortyzator: Recon Silver RL (FS-RCNS-RL-D1).
      Prosto po wyjęciu z pudełka i napompowaniu,  amortyzator po wciśnięciu zapadał się i nie ma siły wrócić to stanu gotowości. Musiałem go ręką wyciągnąć z goleni.
      Dzięki wskazówkom pomocnych ludzi z innego forum (pozdrawiam @Accent_Szaj  ) Wziąłem się za serwis 0:
      -rozdzieliłem golenie (w goleniach wręcz pustynia, może kropelka wyleciała)
      -wyczyściłem 
      -rozebrałem sprężynę powietrzną i ponownie ją złozyłem nakladajac sram butter na uszczelki i wlewając olej rock shox wg. manuala sram
      -nasaczyłem gąbki
      -posmarowałem uszczelki kurzowe sram butter 
      -złożyłem wszystko do kupy i wlałem olej rock shox w dolne golenie (więcej niż instrukcja przewiduje ok 10-12 ml na golen)
      * tłumika nie ruszałem
      ** blokada skoku działa
      Bez mojego nacisku amortyzator jest wyprostowany, jednak problem z zapadaniem niestety nadal nie jest rozwiązany. Dopiero gdy napompuje amortyzator w rejony wartości maksymalnej (ok. 205psi), to po naciśnięciu kierownicy jest w stanie się wyprostować. Gdy zjadę z ciśnieniem do np 120psi (do mojej wagi 70kg wartością referencyjną jest ok 80psi) usiądę na rower ugięcie wstepne pochłonie prawie 70 powierzchni skoku, a i po zejściu z roweru amortyzator nie wraca do pozycji gotowości. Mój poprzedni rock shox recon już przy wartości 50psi pracował idealnie.
      Proszę o pomoc co jeszcze mogę zrobić, poza odsyłką reklamacyjną.
       
    • teraw
      Przez teraw
      Witam.
      Wewnątrz tłumika Motion Control amortyzatorów SiD i Reba znajduje się element na dole tłumika, który ma za zadanie trzymać olej tłumika w goleni górnej i nie dopuszczać do jego zlania się na dół. Nazwa wg manuala "the rebound damper and seal head assembly"
      Na zewnątrz uszczelnia go klasyczny oring 25x2,5 niestety od środka jest tam dwustronna uszczelka wargowa. Wg manuala "the rod wiper seal", oznaczenie na uszczelce WDWT000005
       
      Czy taką uszczelkę idzie gdzieś kupić? Oficjalnie jest sprzedawana tylko jako część zestawu serwisowego za 140 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...