Skocz do zawartości
Karol10274

[Dobry bmx] Flybike

Rekomendowane odpowiedzi

Karol10274

Siema mam pytanie mam 15lat i mam 180cm wzrostu upatrzyłem sobie takiego bmx waze 85kg ale schudne i chcę wiedzieć czy ten rower jest odpowiedni zebym mogl smigac triki na podworko jak i przez miasto i na skateparkach https://avebmx.pl/bmx/Rower-BMX-Flybikes-Proton-2018-Flat-Black

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Bohun100
      Przez Bohun100
      Hej. Szukam jakiegoś fajnego BMX do 1700 zł. Jestem kompletnym laikiem w temacie BMX. Mam 178 cm i 73 kg. Jakbyście mogli to wyślijcie jakieś linki
    • Gość Damian
      Przez Gość Damian
      Witam, chciałbym uzyskać pomoc w wycenie mojego roweru bo już słabiej siedzę w częściach. Na wszystkie części mam paragony, a sama rama kosztowała mnie 1.5k. Z góry dziękuję za pomoc
      Zdjęcie :
      http://imgur.com/a/n5bSt
      Specyfikacja :
      Rama: Sunday Funday 2 (dożywotnia gwarancja) + suport Mutiny Mid + Stery Odyssey 
      Widelec: Shadow Vultus O26 (dożywotnia gwarancja)
      Obręcz przód: Dart Fortress
      Piasta przód: RMD Stylus 
      Koło tył: Z seryjnego roweru Kink
      Korby: Stolen MOB
      Łańcuch: Stolen Balland HD Half Link
      Siodełko: Dartmoor Ivy Two Pivotal
      Zębatka: Dartmoor Peacock

• Gość Emdobe
      Przez Gość Emdobe
      Witam,