Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Prz

Rozglądam się za gravelem, budżet ok 4000-5000 zł. Mam teraz GT Grade aluminiowego, chciałbym coś z większą ilością miejsca na opony, żeby 40-42c weszło, i chętnie wróciłbym do stali.

Rozważam opcje:

1) frameset Fairdale Weekender za 1100 zł i składać samemu dalej (możliwe wykorzystanie części z Grade'a jeśli udałoby się odsprzedać sam frameset GT) - tu obawiam się, czy rama M (L już nie ma w sklepie) nie będzie na mnie za mała - mam 183 cm wzrostu i przekrok 87 cm.

2) http://www.wiggle.co.uk/verenti-substance-ii-105-2017-adventure-road-bike-yellow/ - stalowa rama i karbonowy widelec, dobry osprzęt (hydrauliczna 105 i sztywne osie), na minus suport pressfit.

3) https://www.planetx.co.uk/i/q/CBOOPICKAPEXMECH1/on-one-pickenflick-sram-apex-1-mechanical--cyclocross-bike - bez sztywnych osi i z mechanicznymi hamulcami, ale za to tytan jest bardzo kuszący...

4) https://www.evanscycles.com/jamis-renegade-expat-2018-adventure-road-bike-EV306028 ten w sumie nie ma żadnych przewag nad Substancem, więc raczej odpada.

Czy są inne ciekawe opcje? Myślałem też przez chwilę nad Marinem Four Corners, ale nie wiem czy chcę wydawać 3000 lub więcej za Sorę z 3-rzędową korbą tylko po to, żeby szybko szukać części na upgrade... Tu ewentualnie znowuż mógłbym przełożyć części z Grade'a i sprzedać GT na Sorze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
syrobb
20 godzin temu, Prz napisał:

Czy są inne ciekawe opcje? Myślałem też przez chwilę nad Marinem Four Corners

Marin ma jeszcze jeden ciekawy model:
http://marinbike.pl/lombard-elite-2018-p105.html?c=71

Nie wiem tylko jakie max opony wejdą - nie jest podane w opisie. Na minus może jeszcze mechaniczne tarczówki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
akkwlsk

No jest jeszcze sprawdzony Author Ronin. Tiagra i stal cro-mo, z minusów to koła na wąskich obręczach (chyba, że się coś na 2018 zmieniło) i jakieś dziwne hamulce mechaniczne. 

https://velo.pl/author/ronin-2018 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot

Zamykam temat . Dyskusję proszę kontynuować w tym temacie

Autor proszony o nie dublowanie tematów.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Prz

Przepraszam za offtopic, ale nie wiem gdzie tu dublowanie tematów z mojej strony, skoro mój powstał wczoraj, a tamten 3 godziny temu...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • juanmoretime
      Przez juanmoretime
      zastosowanie: Szosa, gravelling, przełaje
      nawierzchnia: wilgotna - sucha, twarda - luźna
      Nasza najbardziej odporna na brud opona Road Plus. Zapewnia trakcję opony plus-size połączonej z gładką charakterystyką na brudnych nawierzchniach. Gładka korona bieżnika zapewnia gładką jazdę na twardym asfalcie, żebrowanie w kształcie diamentu w średniej sekcji opony zapewnia doskonałą trakcje przy bardziej wymagającej nawierzchni. Delikatna boczna kostka zapewnia trakcję i ochronę gdy wjedziemy na mało uczęszczane szutry.  Zewnętrzny rozmiar opony odpowiadający normalnej oponie 700x30 mm zapewnia jednak dużo większy komfort przy takich samych osiągach.
      Zaleca się sprawdzanie cisnienia w oponach przed każdą jazdą. WTB zaleca następujące ciśnienie: 50 - 80 PSI (3,5 - 5,5 bar)
      Rozmiar: 650x47c waga: 535g Poziom: TCS Road Technologie :Dual Compound DNA, Aramidowa linka
      Dostępne 2 sztuki.  
    • r_michal
      Przez r_michal
      Witam,
      to mój pierwszy post na grupie mimo iż przeglądam ją dość regularnie. Nadszedł ten moment kiedy po sprzedaży mojej szosy chciałem kupić coś nowego. Do tej pory jeździłem na Giant Defy rok 2012 (grupa 105) rozmiar M/L. Rama i jej geometria były świetne dla mnie. Brakowało mi jedynie możliwości "zejścia" z asfaltu. Pomyślałem o Giant TCX ale wczoraj w sklepie sprzedawca stanowczo mi odradzał ten model ze względu na dużo bardziej agresywną geometrię. Po dłuższej rozmowie stwierdził, że szukam roweru który nie istnieje :-)
      Chciałbym coś takiego jak Defy (geometria i pozycja) ale z szerokimi oponami jak TCX. Czy w innych markach jest taki model który mógłby spełnić moje oczekiwania? Mój budżet to +/- 6k PLN.
      Dzięki i pozdrawiam,
      Michał
    • Tau271182
      Przez Tau271182
      Witam do sprzedania Kierownica Alpkit Love Mud Bomber rozmiar 44 cm.
      Kierownica jest praktycznie nowa zakupiona 12.01.2018. 
      Założona tylko raz do testów, niestety nie dogadaliśmy się. 
      Cena 140 zł z wysyłką. 




    • Kamilos123
      Przez Kamilos123
      Hejka, chciałbym złożyć rower przełajowy na dojazdy do pracy czasami na jakąś wycieczkę. Najwazniejsze dla mnie jest to aby dostosować ten rower do swoich potrzeb i portfela.
      A więc tak poniżej podam specyfikację części które chciałem kupić jednak potrzebuję osoby która była by w stanie ocenić czy zakupiłem odpowiednie części .
      Czy poniższy spis części będzie kompatybilny ze sobą ?    RAMA -> http://allegro.pl/rama-accent-furious-gravel-pomaranczowa-l-i7124629758.html  ( w opisie aukcji są podane wymiary )     Szprychy: Dt Swiss Champion 250-278 mm  Kaseta : Shimano Tiagra CS-4600 10s 11-25 Tarcza hamulcowa Shimano SM-RT10 Obręcz 28' Rigida ZAC 2000 32 otwory  Piasta Tył Shimano FH-RM35 Centerlock  Piasta przód Sram mth-306  przerzutka tył : Shimano Sora Przerzutka Tył 9rz SS RD-R3000  Przerzutka przód: Przerzutka przednia Shimano Sora FD-R3000 obejma 2x9    
    • tomash20
      Przez tomash20
      Cześć,
      byłem dzisiaj w decathlonie i widziałem :
      https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-500-id_8379069.html
      i
      https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-100-id_8377732.html
      Czytałem raczej pozytywne opinie o Triban 100 jako bardzo podstawowym sprzęcie a'la gravel. W sumie chciałbym kupić coś takiego co jak się znudzę nie będzie mi szkoda wpakować na trenażer i zostawić tam na parę miesięcy. Ale ,ale do sedna.
      Czym właściwie różni się 100-tka od 500-tki poza tym że ma inny osprzęt i oczywiście grubsze/terenowe opony?? Czy tylko opony czynią Triban 100 gravelem?
      Czyli jeśli wpakuje opony takie jak są w 100-ce do 500-tki to też będę mógł wjechać w teren tak jak to ma się w przypadku 100-tki?
      Z góry dzięki za wskazówki,
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.