Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • A5P3R
      Przez A5P3R
      Hej wam  
      Potrzebuję pomocy  a mianowicie w moim boxxerze WC 2014 (zwykła wersja bez żadnych usprawnień jak na załączonym obrazku) znalazłem rozszczelniony pierścień od korka komory powietrznej w miejscu gdzie narysowałem i teraz pytanie: czy da się sam ten pierścień wyjąć i wstawić coś innego (wątpię) czy ewentualnie mogę wsadzić cały "zamiennik" w postaci tego co znalazłem? Bo oryginalny korek z którego mi ucieka właśnie powietrze znalazłem tylko w stanach i Anglii za prawie 400-500zł  Pozdrawiam cieplutko 




    • Eninz
      Przez Eninz
      Hej, powoli zabieram się do serwisu swojego raidona z roku 2017 tak obstawiam i wiem jak się wszystko robi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz wiem  że jest to wręcz zabronione ale co wy na to żeby po serwisie dodać z 5/10 ml do dolnych lag po złożeniu wszystkiego i wstrzyknięcie oleju. Wiem że niektórzy tak robia tylko bardziej w np Aionie/Durloxach. Czy może to poprawić pracę amortyzatora/ zepsuć coś jak można tak zrobić i ma to poprawić prace amortyzatora to jaki olej i ile go wlać do każdej strony?
    • greenmagic
      Przez greenmagic
      Witam!
      Na początku tego roku zbudowałem rower elektryczny na bazie roweru B'Twin RockRider 540S.
      Opis projektu.
      Rower jest ciężki, waży około 25kg, ja około 80kg, więc nie zależy mi na tym czy amortyzator waży 1kg czy 3kg.
      Przyszedł czas na zmianę przedniego amortyzatora ze sprężynowego SUNTOUR XCR 120mm na amortyzator z komorą powietrzną i tłumieniem odbicia.
       
      Wymagania fizyczne amortyzatora:
      Rozmiar koła 27,5" Główka ahead 1 1/8" Oś 9mm Skok 100mm lub najlepiej 120mm Blokada skoku nie jest mi potrzebna - nie używam jej Zastosowanie:
      Jazda po lesie, polach, asfalcie. Żadnych skoków, ciężkiego terenu. Budżet:
      Około 1000-1200zł Obecne pomysły:
      Manitou Markhor 100mm        (jest możliwość usunięcia dystansu 20mm i zrobienia skoku 120mm, martwią mnie lagi o średnicy 30mm - nie wiem czy przy mojej masie ok 80kg będzie ok, lecz podobno mimo małej średnicy jest sztywny, czytałem o nim bardzo dużo dobrych rzeczy, na razie mój faworyt) Raidon XC LO-R                         (tutaj skok 120mm mam od razu, jest około 400zł tańszy niż Markhor) Epixon XC LO-R                          (również 120mm, około 200zł tańszy niż Markhor)
      Rock Shox 30 GOLD RL
      Rock Shox Judy Silver TK         (jest też wersja gold, prawie dwukrotnie droższa z innym rodzajem tłumika - warto dopłacić?)
    • Iqus
      Przez Iqus
      Witam  przede wszystkim wszystkich na forum  
      Mam problem i poszukuje porady. W swoim rowerze postanowiłem wymienić wysłużony amortyzator na nowy. Nowy kupiłem z takimi wymiarami jak stary czyli średnica rury sterowej 1 1/8" itd.. Przyszedł właśnie nowy amortyzator i wszystko się zgadza oprócz tego, że mój stary widelec nie jest gwintowany, a ten nowy ma gwint na rurze sterowej. Proszę o odpowiedź, czy mimo gwintu mogę resztę rzeczy przełożyć ze starego widelca? Czy mogę na to nałożyć zwykły mostek? Czy jednak będzie problem, że po gwincie mostek z kierownicą będzie się ślizgał? Czy wbije też bez problemu gwiazdkę do takiego widelca? 
       


    • Kacpe2403
      Przez Kacpe2403
      Siemka, chciałem zapytać czy Manitou Circus Expert 100mm jest lepszy do dirtu od Rst Dirt T 100mm? Jakie są główne różnice i czy początkujący da radę ustawić tego Manitou? Który lepszy na pumptrack, street a który na hopki?
×