Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@wkg którą kupiłeś wersję? TNT, TLR, czy poprzedni (najlżejszy) model w teorii nie-tubeless?
Na pewno będę kupował Peyote do siebie i do roweru kobity, ale zastanawiam się nad wersją. Brałbym poprzednią wersję, ale boję się, że będą krzywe, to w końcu leżaki magazynowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem TLR z brązowym paskiem. Myślę, że od TNT różni się tylko grubością ścianek bocznych, Vittoria mi odpisała, że mieszanka jest ta sama. Trzyma powietrze jak głupia nawet bez mleka, pompuje się jak dętka. W sumie bardzo fajna opona - na stromych piaszczystych podjazdach na pewno będzie bardziej buksować niż Barzo ale znacznie mniej niż Mezcal.

O trwałości nic nie mogę powiedzieć bo zrobiłem dopiero 130 km ale nie wygląda na taką co długo pociągnie - szczególnie na tyle. W suche lato na maratony na przód chyba idealna.

Jak ją nazwali TubelessReady to z całą pewnością ma ranty które dobrze trzymają w obręczy więc ześlizgnięcia się bym się nie obawiał.

Na razie jestem bardzo zadowolony ale jeszcze nie miałem okazji jej przetestować w bardziej krytycznych sytuacjach - jakieś mniej czy bardziej kontrolowane uślizgi. Ale powinno być OK bo boczne klocki ma jak Barzo a Barzo świetnie się spisuje w takich sytuacjach.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O trwałości i zachowaniu nie musisz mi pisać, bo już na niej jeździłem. ;) Zdradziłem ją ze Schwalbe i żałuję, dlatego wracam.

Mógłbyś podesłać na PW zdjęcie jak ta opona wygląda "w realu"? Do siebie muszę brać szare ścianki, ale może takie jak u Ciebie będą pasować do drugiego roweru.

Między TNT a TLR różnica to faktycznie wzmocnione ścianki. Gdzieś kiedyś wrzucałem grafiki nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

650g, nie ma tragedii, aczkolwiek poprzednie były 50 g lżejsze. :P Ale ten brąz jednak nie będzie pasował do czarno-biało-czerwonego Scale'a mojej lubej.

Uwielbiam tę oponę. Najchętniej kupiłbym komplet na obydwa koła, ale Racing Ray daje radę, więc nie będę wydawał niepotrzebnie pieniędzy.

Teraz, wkg napisał:

Z którym Schwalbe ten mezalians ?

Nowy Racing Ralph. Tragedia. Unikać jak ognia. Też się gdzieś o tym już rozpisywałem.

Chciałem zapytać na PW gdzie i za ile kupiłeś, ale nie mogę wysłać wiadomości. Nie wiem czy to ze względu na mojego bana, czy masz zapełnioną skrzynkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja nikogo tu jeszcze nie zbanowałem ; )

Zwykle kupuję w biosternie (Xtremes na allegro). Nigdy się nie zawiodłem. Teraz tam nie ma ale kosztowała 151. Facet ma na stanie to, co sprzedaje i oczywiście można zawsze zadzwonić.

W sumie to waga ma znaczenie na wyścigach ale na co dzień to wolę być pewny niż 1% szybszy ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, Biostern! Znam, lubię, polecam! :)
Jestem z nimi w kontakcie, jak się pojawią w Velo, to mi ściągną (obiecali fajną cenę na 2 sztuki ;)). Generalnie nigdzie nie ma w kolorze czarnym/antracytowym, nawet na stronie Vittorii. :D
 

Teraz, wkg napisał:

W sumie to waga ma znaczenie na wyścigach ale na co dzień to wolę być pewny niż 1% szybszy ... 

Jeju, jak ja uwielbiam takie zdrowe podejście! A na wyścigu też nie ryzykowałbym jeżdżenia na szmatce. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimę i mokrą wiosnę to bym założył na tył Barzo a na przód Gato ... byłyby jak znalazł na wypady w góry.

Byłem niedawno na Szczeblu w KPN  i na niektóre podjazdy nie ma tam wystarczająco terenowej opony choć było sucho : ) Mooooże jakimś motocyklem Enduro czy elektrykiem bym to podjechał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...