Skocz do zawartości
javman

[koła mtb] mavic crossride disc 26, alexrims xcd lite 26

Rekomendowane odpowiedzi

javman

Sprzedam 2 komplety kół:

1. Mavic Crossride Disc - cena dla klubowiczów 340 z wysyłką - https://www.olx.pl/oferta/mavic-crossride-disc-26-lekkie-kola-mtb-CID767-IDrkdV9.html

2. Alexrims XCD Lite - cena dla klubowiczów 200 z wysyłką - https://www.olx.pl/oferta/lekkie-kola-mtb-alexrims-xcd-lite-26-centerlock-piasty-shimano-m595-CID767-IDqCDDP.html

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • mp3playerfan
      Przez mp3playerfan
      Witam
       
      Kupię obręcz Alexrims TD24 czarną 26' pod 32 szprychy. Może byc uzywana w dobrym stanie lub nowa.
        Posiadam jedną obręcz i szukam drugiej.
       
      Pozdrawiam
       
      Jurek
    • przemac
      Przez przemac
      Cześć,
      Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii czy warto zakupić koła karbonowe z aluminiową powierzchnią hamowania i wysokością stożka 45mm.
      Obecnie na allegro są dostępne raty 0% i chciałem zmienić koła na wyższy stożek marki Mavic Cosmic Carbon PRO. Obecnie używane są dość lekkie to Dura Ace C24 7900, których waga jest w granicy 1400gr. Zastanawiam się jak odczują to nogi. 90% tras to długie płaskie odcinki Mazowsza. Zastanawiam się jeszcze nad modelem Mavic Cosmic Carbone 40C są lżejsze o około 100gr (1545g) Czy to faktycznie duża i odczuwalna różnica. Czy lepiej dać sobie spokój z karbonem i wziąć Vision Trimax 35 całe aluminiowe 1630gr. Bardzo będę wdzięczny za uwagi i Wasze opinie bo to jednak spora inwestycja.
       
      Pozdrawiam,
      Maciek
    • Looser
      Przez Looser
      Witajcie,

      Piszę ten temat w ramach ostrzeżenia przed okazjonalną "lipnością" piasty tylnej zastosowanej przez firmę mavic w stosunkowo młodym modelu crossone, a nie udało mi się znaleźć wzmianki o tym na forum.

      Od dłuższego czasu coś mi strzelało w rowerze i rozkminiałem o co kaman, a może to sztyca, może coś niedokręcone, a może suport czy szprychy luźne(2x na serwisie koła - panie tu nie ma co centrować czy dociągać, wszystko okay! 15 się należy od koła) i tak jakoś się to toczyły powolnym tempem przemyślenia na temat co do diaska się dzieje z tym rowerem, ale no dobra, nie wyczaruję, specem nie jestem, ale jeździć się da, poza odgłosami nic się nie dzieje...
      Można by powiedzieć, że rozwiązanie przyszło samo, ponieważ pewnego nie-tak-pięknego popołudnia podczas przejażdżki, gdzieś tam z kimś tam, naszło mnie na poruszanie obręczą i to był strzał w 10... Korpus piasty porusza się delikatnie względem jednego z kołnierzy... Po szybkim dokształceniu okazało się, że nie jest to odosobniony przypadek i zdarza się w tych kołach, bo mavic wpadł na genialny pomysł sklejenia korpusu z kołnierzami, czego efektem są takie zonki... Jak bym coś pokręcił w nazewnictwie to krzyczcie

      Kilka faktów na temat mojego użytkowania kół zanim mi się oberwie, że pewnie koła wykorzystywane do dh:
      -waga użytkownika, 75kg
      -waga roweru 11,5kg
      -teren bardzo mieszany, od asfaltów/ścieżek rowerowych przy lokalnych jeziorach, przez drogi techniczne i ścieżki leśne po okazjonalne górskie wypady w Beskidy, nazwałbym to przeciętnym xc
      -nie jeżdżę agresywnie, nie było żadnych wypadków z udziałem roweru
      -cykl życia w kilometrach, około 6-7 tysięcy km, ale przyznam wprost nie wiem ile by przejeździły w obecnym stanie i jak mogłoby się skończyć dalsze użytkowanie, może mogłyby sobie cykać kolejne 5 tysięcy albo zrobić awarię i dziękuję, dodam tylko że na pod koniec ubiegłego sezonu tylko na ostrzejszych podjazdach czy silnym dokręceniu czasami dawały o sobie znać, teraz to już norma przy jeździe

      Przy okazji chciałbym podziękować Dawidowi z daveo za dobranie i złożenie kół
    • niuti
      Przez niuti
      W temacie TL nie mam kompletnie zielonego pojęcia, dlatego proszę o nie bicie
       
      Mam koła fabryczne od Canyona czyli obręcze mavic crossride + opony continental x king w wersji race sport + dętki light.
       
      Ponieważ w ostatnim tygodniu 2 razy zebrałem kapcia od kolców zaczęła mnie krew zalewać. Nie wymaga cudów zaklejenie dziur, ale.....
      1. Czy można takowy zestaw przerobić na TL ?
      2. Czy w ogóle jest sens w takim zestawie, czy lepiej dojechać te opony i wymienić na typowe TL?
      3. Czy tylko wersja TL getto wchodzi w grę czy da się to zrobić bez "dętki"?
      4. Co potrzeba, żeby to przerobić ? taśma , wentyle, mleko a w getto dętka czy taśma i wentyle też ? Lepiej poskładać czy kupic gotowy zestaw ?
      5. Na obręczy jest jakaś żółta taśma mavica, w razie potrzeby wrzucę zdjęcie czy ją się wywala czy nadaje się jako taśma pod TL?
       
      Dzięki za odpowiedzi.
    • wojtek_szosa
      Przez wojtek_szosa
      Hej,
      posiadam rower B'twin Triban 520. W ostatnim czasie wymieniłem opony z "decathlonowskich" na MAVIC Aksium M11 700c 18x622 (https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/kola-rowerowe/szosa-28/p,kola-aksium-2016-m11-shimano-czarne-mavic,560516.html). Pozostawiłem jednak opony Hutchinson Equinox 25 C (https://www.decathlon.pl/opona-szosowa-equinox-kevlar-700x23-id_8328781.html). 
       
      Jednak przy pierwszej przejażdżce, przy zakrętach, a nawet jadąc prostą drogą (akurat gdy wiało), odczuwałem uciekające/"pływające" tylne koło. Przy poprzednich kołach takich odczuć nie miałem. 
       
      Czy wiecie może co może być przyczyną takich zachowań tylnego koła?
       
      Na koniec dodam, że oponę miałem napompowaną na około 6.3 bara przy 7 max.
       
      Dzięki za podjęcie tematu !
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.