Skocz do zawartości
papaja12233

[Suport] Suport do korby Sram GX rama Superior Problem

Rekomendowane odpowiedzi

papaja12233

Cześć 

Od jakiegoś czasu gromadzę elementy napędu 1x11. Postawiłem na SRAM GX.Ostatnim elementem układanki okazał się suport a mianowicie stary nadawał się tylko i wyłącznie do kosza.

Korba Sram GX 

Obecny suport https://www.cyklomania.pl/fsa-wklad-suportu-mtb-press-fit-30-46x73mm-bb-cfmm3-46-73,id7567.html

Niestety korba nie pasuje ponieważ jest w standardzie gxp.

W sieci bardzo ciężko znaleźć coś kompatybilnego.

https://www.cyklomania.pl/wheels-mfg-suport-skrecany-pf30-os-22-24mm-gxp-abec-3-czarny,id9735.html      - to jedna z opcji jakie znalazłem ale cena troszkę wysoka 

 

Czy jest opcja aby rozwiązać problem za pomocą jakiegoś adaptera który na 100% będzie kompatybilny ? Chodź by montując go do fabrycznego suportu ? 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • bb07bb
      Przez bb07bb
      Siema!
       
      Kupie jak w temacie napęd 1x11 najlepiej  od Sram'a np. GX (korba, kaseta, maneta, łańcuch, przerzuta) oraz amor pod koło 29", skok 100mm, tapered, QR15. Rozważę nowe/używane. 
      Piona!
    • Atlantx
      Przez Atlantx
      Witam,
      Mam problem z kupne nowego roweru. Mianowice szukam używanego roweru do wyścigów do 6000 zł. Musi byc super sztywny na podjazdach, bo na nich jestem najlepszy. Mam 178 cm wzrostu i jak ulał pasuje trek 54 cm, a obecna Merida 56 cm jest trochę za duża nawet po zamianie mostka na 80 mm. 
      Znalazłem TREK SL6 za 6000 zł https://www.olx.pl/oferta/trek-emonda-sl-6-r-54-bez-kol-gwarancja-CID767-IDpHknB.html#eb05343608 . Tyle, że wymiana na przełożenia 52 - 14, jakie wymaga UCI wg sprzedawcy wyniesie 400 zł. Mogę kupic sam tarcze przód 52, a z kasetą pokombinowac z wymianą koronek kasety. Kłopot w tym, że nie wiem jakie kupic byc całośc działa. Mam koła Fulcrum Racing Quattro LG na kasete Shimano.  Ten TREK będzie ważył około 7,7 kg. z pedałami
      Drugim rowerem jakim mogę kupic jest rower po zawodowcach z grupy CCC polkowice . Jest to ich rower treningowy  GUERCIOTTI Eklit 64-14 na campagnolo record. Przełożenia to 53/39 z kasetą 11-25. Tu jest duży problem z przystosowaniem do juniora. Nie wiem co z tą kasetą, czy musze kupic inną lub jakoś koronki pozmieniac. Dodatkowo może byc kłopot z założeniem jej na moje koła. Nie wiem czy muszę zmienic bębenek. Zaletą jest jego waga wg moich szacunków na moich kołach z wagą opon zawodowców będzie to 7,2 kg. Koszt roweru między 5000-5500 bez kół z kołami 6000 zł.
      Pozatym planuje dokupic do tego miernik mocy i w przypadku Ultegry będzie to Stages(1500zł), a Campagnolo pedały Favero Assioma (1950zł)
      Jeszcze pare typów
      https://www.olx.pl/oferta/rower-karbonowy-giant-tcr-advanced-1-CID767-IDqVrwN.html
      https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-merida-reacto-907-evo-okazja-CID767-IDr2WPb.html      Ten testowałem i nie jest on super sztywny, ale ma przełożenia już po juniora
      https://www.olx.pl/oferta/bmc-slr01-elektroniczna-di2-ultegra-carbon-mavic-szosa-szosowy-prologo-CID767-IDo7z6V.html na wzrost 178-188
      https://www.olx.pl/oferta/zawodowa-szosa-ridley-noah-campagnolo-chorus-11s-rachunek-i-gwarancja-CID767-IDpxOWP.html waga 7,47 bez pedałów
      https://www.facebook.com/groups/kolarstwohandel/permalink/1573744322715072/?sale_post_id=1573744322715072  mało sztywny na podjazdach
      https://www.facebook.com/groups/wwwgieldarowerowacom/permalink/958788677607204/?sale_post_id=958788677607204   trochę enduro
      https://uzywane.valdisport.pl/szosowe/346-534-bianchi-sempre-pro.html#/40-rozmiar_szosa-55cm
      https://uzywane.valdisport.pl/szosowe/339-530-cube-c62-agree-pro.html#/41-rozmiar_szosa-56cm
       
       
       
      Całośc planuje zamknąc w 7500 zł

      Wolałbym jednak znaleźc kompletny rower gotowy do wyścigów juniorskich do 5500 zł i kupic miernik mocy za 1500 zł i zamknąc całośc w 7000 zł. Ta cena na górze to tylko dla naprawdę rowerów na długie lata.
    • dr.Peoples
      Przez dr.Peoples
      Dzień Dobry
      Czy ktoś z was miał do czynienia z zębatkami Doval?
      link: http://www.bikeradar.com/road/news/article/doval-chainrings-just-in-42951/
      Są to asymetryczne (nie owalne) zębatki które w magiczny sposób mają równomiernie rozkładać "pobór mocy" podczas jazdy. Wcześniej używane głównie w kolarstwie szosowym, jako tańszy odpowiednik systemu Osymetric od Rotor'a. Zainteresowały mnie głównie z tego powodu, że firma wypuściła serię mtb, z systemem narrow wide itd. Poza tym, wyglądają kozacko chociaż to akurat kwestia gustu. Na ebay dostępne od 15$, w związku z czym nabyłem sztukę (2g micro OCP SNW - dokładnie) celem przetestowania. Chciałbym jednak wiedzieć, czy w naszym pięknym kraju ktoś ich używa i co o nich sądzi? Jak ze sztywnością i trwałością?
    • brachypelma252
      Przez brachypelma252
      Witam,
      Pytanie dotyczy hamulców SRAM lvl ULTIMATE carbon.
      Hamulce zostały zdjęte z nowego roweru - 0 metrów przebiegu.
      Ile maksymlanie takie hamulce mogą być warte ??
      Pozdrawiam
       
    • Pompekk
      Przez Pompekk
      Witam mam napęd 1x8. Nie pamiętam dokładnie jaki napiszę jak wrócę do domu... mam z nim lekki problem. A mianowicie chodzi o to, że mam napęd 1x8, przerzutka, kaseta i manetka wszystko na 8 rzędów, a gdy zmieniam biegi to zmienia mi na kasecie z 1 na 3, gdy manetka jest na 2... z 3 na 5 jak manetka jest na 3 i z 5 na 7 jak manetka jest na 4...
      Wie ktoś w czym problem? Regulacja nie pomaga, a manetka po odczepieniu linki działa w pełnym zakresie... od 1 do 8
      Nie wiem co to powoduje. Jakieś porady?
       
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.