Skocz do zawartości
nhandu

[końcówki piasty] DT Swiss 350, 5/135 mm END CAP

Rekomendowane odpowiedzi

nhandu
Napisano (edytowane)

Sprzedam końcówki / adaptery do tylnej piasty DT SWISS 350 ( rachet system)  pod  5/135mm.

Sprzedaję, ponieważ wymieniłem po jednym sezonie na oś 10/135 RWS.

Do końcówek dodaję samozamykacz Shimano XT, czyli wszystko to co na zdjęciach.

Cena za całość 50zł + 10 zł wysyłka poleconym priorytetem lub odbiór osobisty na terenie Tarnowa. 

Więcej info: nhandu@op.pl  lub GG: 2199526

http://allegro.pl/koncowki-dt-swiss-350-tyl-qr-5-135mm-end-cap-i7133512931.html

IMG_3743.jpg

Edytowane przez nhandu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nhandu

Sprzedane, do usunięcia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IvanMTB

Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • kolarzjedrek
      Przez kolarzjedrek
      Do sprzedania komplet kół używanych Dt Swiss 
      https://allegro.pl/kola-szosowe-28-dt-swiss-r-23-spline-i7456871125.html                                cena 850 zł wysyłka gratis
    • cervandes
      Przez cervandes
      Witajcie.
      Pacjent to piasta DT Swiss 240s z aluminiowym bębenkiem. Kaseta w M8000 w połowie na pająkach, ale najmniejsze luźne zębatki powodują problem wcięć. Poza problemem ze zdjęciem kasety pojawia się problem z synchronizacją biegów, przerzucanie między koronkami najmniejszą na pająku a pierwszą luźną czasem powoduje przeskoczenie napędu mimo wzorowo długiego łańcucha. Przebieg bębenka to 1500km, zajrzałem w wolnej chwili i się przeraziłem, pod koniec sezonu będę kilka mm głębiej i będzie jeszcze gorzej...
       

       
      Czas działać!
       
      Przyda się mikroszlifierka oraz stalowy pręt. W moim przypadku pochodzi on z przewodu otwierania maski samochodu. Mocny, twardy i przede wszystkim stalowy.
      Co zrobiłem? Zeszlifowałem trzy wypusty wieloklinu w bębenku i dopasowałem idealnie na długość trzy pręciki. W rezultacie stalowe koronki kasety wchodzą na bębenek wraz z wetkniętymi pręcikami a nacisk wywierany przez koronki na bębenek będzie rozkładał się równomierniej na aluminiową konstrukcję. Mam nadzieję, że to całkowicie wyeliminuje nacinanie i problem z przerzucaniem biegów w newralgicznym miejscu.
       

       

       

       

       

       

       
      Łącznie zajęło mi to około jednej godziny.
       
      Pozdrawiam!
    • Malinowy
      Przez Malinowy
      Na sprzedaż NOWY Trek superfly 7 2017 zakupiony pod koniec kwietnia 2018 roku. Gwarancja 2 lata na wszystkie podzespoły plus dożywotnia na ramę.
      Z podstawowego osprzętu wymienione:

      - koła na dt swiss 350 + ztr arch ex + szprychy pillar straight pull + nyple mosięzne pillar (składane u Dawida)
      - siodełko WTB Rocket Pro
      Rower ma przejechane ok. 30 km testowych. Muszę niestety sprzedać z przyczyn osobistych.
      cena: 6500 PLN

      https://www.olx.pl/oferta/nowy-trek-superfly-7-2017-rozmiar-19-5-dt-swiss-350-wtb-rocket-pro-CID767-IDtN4h5.html
    • gyrill
      Przez gyrill
      Cześć. Ze smutkiem zawiadamiam iż muszę rozstać się z rowerem na jakiś czas. 
      Na sprzedaż mam rower ścieżkowy przygotowany pod wyjazdy w góry. Miał jeździć w górach a się kurzy.
      (Ta sama treść jest w ofercie na Allegro).
      4500PLN
       
      Szczegóły osprzętu
      Amortyzator
      RockShox Revelation 140mm, boost, sztywna oś, blokada skoku Stan jak nowy, kupiłem go w stanie idealnym od Wooyka z bloga 1enduro.pl (z tej oferty https://archiwum.allegro.pl/oferta/rock-shox-revelation-rl-2017-140-mm-boost-29-27-i6941372528.html) Hamulce
      Hamulec przód / tył: Shimano SLX Tarcza przód/tył: 180mm Shimano, 160mm Tektro Adapter przedni: 160->180mm Kokpit
      Kierownica: 780 Kross Components (pochodzi z demontażu), średnica: 35mm Mostek: Dartmoor Fury 45mm Gripy: Answer Stein skręcane, lekkie i bardzo dobrze trzymają ("lepkie"). Koła
      Obręcze: DT Swiss E512 Piasty: DT Swiss 370 przód: oś 15mm, szerokość boost 110mm tył: oś 142x12mm Szprychy: DT Champion, nyple mosiężne Koła złożone w zeszłym roku w Daveo.pl Opony: Continental XKing 2.4 Napęd
      Przerzutka: Shimano SLX RD M7000 GS Shadow+ Korba: Shimano Deore Blat: 34t, Banless, narrow-wide Łańcuch: Shimano 10s Suport: Accent BB-EX Rama
      Rama: Octane One Prone, rozmiar L Stery: Octane One Warp 42/52 Sztyca: PRO z offsetem 15mm Osłona chainstaya: custom z dętki na zipy Rama jest oklejona pod pancerzami folią 3M Ventureshield Inne akcesoria:
      Do wyboru: pedały plaftormowe (niska platforma alu z pinami wymiennymi) LUB wpinane Shimano M520 Błotnik przedni z tworzywa Błotnik tylny (osłona napędu) Siodełko: Merida - z innego mojego roweru. Jest wygodne. Wysyłka
      Oczywiście rower mogę wysłać. Możliwa jest płatność za pobraniem ale najpierw proszę o kontakt.
       
      Kilka słów ode mnie (chociaż pewno forumowiczom nie trzeba tłumaczyć
      Stan roweru
      Rower wizualnie i technicznie prawie nieużywany. Jedyne elementy które noszą wyraźne śladu użycia to korby (mają otarcia od butów) i na ramie  jest kilka drobnych rys. Nieuniknione przy jeździe w lesie. Przejechałem nim nie więcej niż 200km: kilka razy zabrałem go na pumptrack, ze dwa razy do lasu i tyle. Rama, stery, suport, koła, kierownica, mostek, tylna przerzutka, blat i kaseta - te wszystkie części były kupione przez mnie jako nowe pod ten rower. Amortyzator kupiłem od rzetelnego sprzedawcy, jest świeżo wymieniony olej, nasmarowane lagi. Tylna przerzutka pracuje tu z kasetą 10-rzędową o szerokim zakresie (11-42) ale bez problemu można w przyszłości rozbudować napęd po wymianie kasety i manetki - przerzutka jest 11-biegowa i obsłuży kasetę 11-46. Użytkowanie
      Rower składałem z myślą o wypadach w góry, na centra ścieżkowe i do Wielkopolskiego Parku Narodowego. Do tego rama nadaje się doskonale. Do zestawu kupiłem nawet platformowe pedały żeby szlifować technikę ale nie mam czasu żeby ten sprzęt wykorzystać Koła mają ocenę producenta z przeznaczeniem do ciężkiego jeżdżenia po górach. Rama pochodzi od producenta znanego z dirtowych ram. Przydatne źródła informacji:
      Strona producenta ramy z prezentacją przeznaczenia http://octane-one.com/shredding-trails-on-o1-prone/ Szczegóły techniczne ramy na stronie dystrybutora: https://7anna.pl/product-pol-10246-Rama-Octane-One-Prone-29.html Strona serwisu z którego pochodzą koła: DAVEO.pl ZDJĘCIA



    • syncerror
      Przez syncerror
      Wszystkie części nowe. Nie używane. Miał z nich powstać rower... ale niestety nigdy do tego nie doszło...
      DT Swiss EX471 + Hope 4 Pro 142x12 / Hope 4 Pro 15 Axle + DT Swiss + Pillar PSR TB2016 - 1900zł
      RockShox Reverb Standard Right 125 30.9 - 950zł
      Rock Shox Pike RCT3 27,5 - 2300zł
      Shimano CS-M8000 11-46 - 340zł
      Sram GX 1400 1x11-speed Crank 170mm GXP 30T - 400zł
      Truvativ Press Fit MTB BB92 Bottom Bracket PF41-89.5/92-GXP - 100zł
      KMC X11 SL Gold - 140zł
      Shan Privee - 2500zł
      Giant Neutral - 50zł

      Zdjęcia pod linkiem
      https://imgur.com/a/fdafb
×