Skocz do zawartości
AdaskoKross

[amortyzator tylny] Fox Van R-Jak ugryźć serwis

Rekomendowane odpowiedzi

AdaskoKross

Kupiłem pierwszą ramę amortyzowana  foxem Van'em R. Jako ze wszystko robię sam w rowerze i to chciałbym zrobić. Jednak jak się okazało sprawa jest taka prosta. Chciałem całość rozkręcić ,wyczyścić i przesmarowac.

Ale zauważyłem , ze korek ( chyba tak się to nazywa) jest zalakowany  w którym znajduje się azot. I jak rozkrece to sie rozpreży. A bez odpowiedniego sprzętu nie napompuje go.

 

 

Pytanie brzmi faktycznie diabeł straszny jak go malują ? 

Może ktoś miał doświadczenidoświadczenie z tym zalakowanym modelem i serwisowal.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AdaskoKross

Dobre zdjęcie i temat szkoda ,że nie czyta zdjęć :/ 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AdaskoKross

Ja mam takie cuś. 

damperek.jpg

damperek2.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sznib

Metoda postępowania ta sama jak w przypadku modelu w manuala z DHZ.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AdaskoKross

Dobra muszę się za to zabrać bo mi dobiło tak , że aż plastikowa uszczelka padała i to chyba przez to , że tego azoty prawie wcale nie ma i na samej spręzynie chodzi. ( 500x2.80 - ważę 70kg nie całe). Widzę to tak. Tak gdzie zalakowane odkręcam to wylewam olej i to białe zalakowane zdejmuje , gwintuje i wkręćam zrobiony i uwszczelniony wentyl shradera , ta jest  ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.