Skocz do zawartości

[Raidon] zakup Raidona - jaķie stery?


psix21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam gianta talona 3 27.5 LTD 2016. W serii mam SR XCR, a chcialbym zastapic go powietrzem. Niedrogim. I chcialbym zakupic Raidona. Ni cholery nie wiem jakie sa stery w tej ramie i srednio sie na tym znam. W zwiazku z tym nie wiem jaki amor powinienem kupic.

Prosze o pomoc ;)

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Lepiej pracuje od RS30, ma więcej możliwości ustawienia, tańsze i lepiej dostępne części zamiennie, dużo mniej problemów przy GW(firma na H od RS to porażka - każdy o tym wie).

 

Za "-" to chyba tylko nierozbierany tłumik, ale pierw jest GW, a potem jak padnie to można kupić nowy i mieć kolejne 24mc GW na tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 gold pracuje przyzwoicie. Do tego koszt części to właściwie tylko oringi. Regulację te same. A jedyny minus to filigranowe golenie i dlatego pod 85kg+ lepiej go unikać.

Epixon pracuje dokładnie tak samo jak raidon (te same podzespoły wykonawcze), na minus smarowanie, nierozboeralny tłumik, czułość dostrajana wymianą sprężyny negatywnej (aczkolwiek z praktyki widzę, że 60% jeżdżących nie ma pojęcia jak powinien pracować poprawnie ustawiony amortyzator natomiast 95% nie wie co to czułość).

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ty się urwałeś.

 

Miałem cudo techniki od RS o nazwie Reba i w porównaniu do Auron'a RC2, to jest parch jakich mało, pod każdym względem, poza wagą, bo tutaj Reba wygrywa.

 

Co do regulacji, w RS30 masz tylko rebound + ciśnienie w komorze powietrznej i każdy wideł od RS z Rebą włączeni ma tylko takie 2 biedne regulacje! Jak chcemy coś więcej to dopiero SID.

Epixon w zależności od wersji, może dodatkowo poza tym co ma RS30 mieć regulacje wolnej + szybkiej kompresji! Lub regulacje kompresji + blokadę na kierownicy.

 

@do autora

Fajnie by było idąc w lepszy wideł wymienić koło/piastę i kupić od razu Epixona ze sztywną osią - wbrew pozorną dużo to daje. Jak teraz tego nie zrobisz, po zakupie widelca, nie będzie Ci się to tym bardziej już kalkulowało/opłacało. A koło w Talonie i tak jest biedne, bo jest na lipnej piaście od Formuli na kulkach.

Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...