PawelGR Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Co dokładnie znaczy w opisie przeznaczenia tej opony określenie "bikes with a suspension travel of greater than 140mm"? Może nie tyle co znaczy, ale o co chodzi. Że niby dla mniejszego skoku nie będzie odpowiednia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Nie wkleiłeś całego zdania, a brzmi ono tak: this tyre shines on enduro bikes and "all mountain" bikes with a suspension travel of greater than 140mm, thanks to its comfortable and voluminous casing czyli ta opona dzięki komfortowemu oplotowi (?) o dużej objętości najlepiej nadaje się do rowerów enduro oraz all mountain z zawieszeniem o skoku > 140 mm. To nie oznacza, że do innych rowerów się nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 W każdym razie, jeśli nie zamierzasz uprawiać typowej rypanki ednuro czy ciężkiego trailu to lepszym wyborem będzie mountain king. Trial king jest dużo mniej elastyczny, twardy i bardziej ślizga się na mokrych kamieniach/korzeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Trial king jest dużo mniej elastyczny, twardy i bardziej ślizga się na mokrych kamieniach/korzeniach. To przy ostrej rąbance i enduro opony ślizgające się na mokrych korzeniach i kamieniach są pożądane, tak? Taki darmowy zastrzyk adrenaliny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 12 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2017 Ale są świetne na sucho i lepiej chronią obręcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.