Skocz do zawartości

[koła aluminiowo carbonowe szosa] jakie wybrać


bobb

Rekomendowane odpowiedzi

witam

poszukuję nowego bądź używanego zestawu kół do roweru Giant Propel Advanced 1. Obecnie posiada on koła aluminiowe Giant P-A2 na kasecie shimano ultegra. Myślałem zamienić je na koła aluminiowe ze stożkiem karbonowym, zależy mi na wytrzymałości kół (dlatego nie chcę całych kół w karbonie) i na poprawieniu wyglądu szostki   :D Rowerem nie będę się ścigał więc strasznie na wadze kół mi nie zależy. Myślałem o kołach pod dętkę. Proszę o podpowiedz jakie koła wybrać (jestem zielony w tym temacie) i z góry dziękuję za pomoc i odpowiedz :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na koła myślałem wydać 2000 -2500 max zł. Ważę 72 kg.


też myślałem o wyższym stożku bo tak jak pisałem na wadze strasznie mi nie zależy. A cenowo oczywiście też jak najbardziej korzystnie, budżet który napisałem wyżej może oczywiście być mniejszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co mieszać alu z karbonem. Jeśli nie jeździsz po górach (jak najlżejsze, kosztem wysokości rawek), to dobre opinie mają aluminiowe klocki o wyższym profilu: http://www.wiggle.com/pro-lite-bracciano-a42-alloy-clincher-wheelset/

Chris zna brytyjski rynek - może ktoś z Jego znajomych klubowiczów tego próbował. Na płaskie tereny w opiniach ludzie chwalą.

Jak nie, to zastanów się nad sprawdzonymi FSA Vision Team 35. http://www.cyklomania.pl/vision-kola-team-35-grey-shimano-sram,id2556.html

Będzie i ładnie, i średni stożek, i "wiochy nie będzie". Połowa budżetu. Koła pancerne. Miałem poprzednią wersję z 30mm rawką. Waże niemal tyle samo co Ty. Zero problemów. To były moje ulubione koła na płaskie Mazowsze. Do tego kaseta 11-23 i lekkie opony.

 

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach