Skocz do zawartości

[geometria ramy] Indiana Arrow


drozda

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ w sklepach ME pozostały pojedyncze sztuki Indiana Arrow w cenie poniżej tysiaka , zastanawiam się czy nie przerobić sobie tej szosy na commutera / gravela wsadzając tam szerszą oponę. Czy ktoś wie jak szerokie gumy tam wejdą ?

Z tego co udało mi się dowiedzieć/sprawdzić na zdjęciach  to hamulce nie będą problemem bo Tektro R317 tolerują nawet opony krossowe.

Przedni widelec ma kilka milimetrów luzu po obu stronach opony ale nawet jeśli będzie zbyt wąsko to wymiana na coś gravelowego nie jest problemem - zwłaszcza że tu jest zwykły aluminiowy twardy wideł.

Pod tylnym hamulcem jest spory zapas  miejsca ale nie wiem jak jest w trójkącie przy rurze podsiodłowej - czy ktoś kojarzy jak tam z przestrzenią ?

Dodatkowym utrudnieniem jest to że tegoroczne modele różnią się dość mocno ramą od tych z lat poprzednich przynajmniej na zdjęciach,  obecnie  główka ramy dość mocno odstaje do dołu od łączenia z rurą dolną a sloping jest widocznie mniejszy. Poprzednie roczniki miały ramy podobne do Krossa Vento 1.0 2015 czy 2016.

Niestety najbliższy sklep w którym mogę ten rower pomacać jest dość daleko i nie chcę tracić czasu na bezsensowne wyprawy.

W tej cenie rower ma spory potencjał w porównaniu do Tribana 100 bo i klamkomanetki na pokładzie , normalna kaseta 7 a nie wolnotryb , koła na obręczach Alexrims AT480 - szerokość 15 więc opony 32C spokojnie przyjmą.

 

rower-indiana-arrow-m23-bialo-czerwono-c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...