Skocz do zawartości

[sakwę/ torbę] na bagażnik montowany do sztycy


detonator

Rekomendowane odpowiedzi

Kłaniam się,

Poszukuje sakwy czy tam torby ( nie znam się na tym ) montowanej do bagażnika który zamontowany jest do sztycy.

Niewielką, tak żeby pomieściła butelkę wody, kanapki, małą kurteczkę itp

 

Bagażnik zamontowany będę miał do fula XC którym latem robię całodniowe wypady po płaskich terenach śląska i okolic. Plecak jest dobry w góry, a na takie trasy szukam czegoś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem stary jakie to chcesz miec duze, ale ja mam zestaw jak ponizej bo nie chce mi sie juz jezdzic z plecakiem.

Wzialem Sport Arsenal bo tak jakos. Co do szycy nie mam absolutnie zastrzezen, natomiast torba niby jest dedykowna, ale nie siedzi idealnie stabilnie, dlatego bagaznik podkleilem pianka, ktora zwieksza tarcie / jak co to mam ;] / i dolozylem w gornej czesci dodatkowego rzepa do sztycy, aby bardziej stabilizowalo.

Sa rozne opcje bagaznikow i toreb.20170520_085400.jpg

75689075_sakwa-na-bagaznik-lrc-art-450-spol_pl_Bagaznik-rowerowy-na-sztyce-250-S


..........czy na Jurze ostatnio.

IMG_1417.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topeak Dynapack lub Topeak Dynapack DX.   Bliźniacze torby produkowane w dwóch rozmiarach. DX jest większa. Używam tej mniejszej. Mam swoje zalety i wady. Z zalet to bardzo szybki montaż i demontaż, możliwość dokupienia osobno adaptera montażowego co pozwala korzystać z niej w dwóch lub więcej rowerach. Fajne przegródki w środku, bardzo przyzwoity wygląd i niska waga.  Możliwość odpięcie torby ze stelaża co pozwala łatwo ją wyczyścić. No i chyba najważniejsze - nie trzeba bagażnika, montaż do sztycy.