Witam i zapraszam do mojego długodystansowego testu opon Panaracer Gravelking Sk w rozmiarze 35c.
Pierwsze wrażenia
Organoleptycznie opona prezentuje się ... normalnie. Przez ostatnie lata przyzwyczaiłem się do tego, ze kupując opony zapewne będą one cięższe, a czasem nawet węższe niż deklaruje producent. I tu dochodzimy do pierwszych pozytywów:
- waga wg. producenta: 430g, realna: 382g (druga sztuka 3gramy więcej)
- szerokość 35c, realnie: 37,5mm po klockack (balon 37,3mm)
Wady: nie jes
Witam i zapraszam do mojego długodystansowego testu opon Panaracer Gravelking Sk w rozmiarze 35c.
Pierwsze wrażenia
Organoleptycznie opona prezentuje się ... normalnie. Przez ostatnie lata przyzwyczaiłem się do tego, ze kupując opony zapewne będą one cięższe, a czasem nawet węższe niż deklaruje producent. I tu dochodzimy do pierwszych pozytywów:
- waga wg. producenta: 430g, realna: 382g (druga sztuka 3gramy więcej)
- szerokość 35c, realnie: 37,5mm po klockack (balon 37,3mm)
Wady: nie jes