Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Qrnl
      Przez Qrnl
      Witam,
      Mam problem z amortyzatorem który chodzi lepko, zapada się lekko podczas wsiadania i potem chodzi z dużymi oporami, bardzo lepko. Praktycznie nie wybiera nierówność podczas jazdy z wyjątkiem zjazdu z kraweznika, a i tak wtedy ledwo reaguje. Chwilowo pomaga przemycie goleni, ale równiez nie w pełni. Widoczne są takie oleiste kręgi jak na załączonym obrazku. Rower ma około roku, niecałe 1000km. 
      Druga sprawa jest regulacja tego amortyzatora. Przejrzałem rysunki techniczne oraz instrukcję ze strony producenta i niczego się nie dowiedziałem. Jak wyregulować napięcie wstępne sprężyny? I do czego służą te 2 koreczki załączone na zdjęciu? 
      Pozdrawiam



    • Januszek09
      Przez Januszek09
      mam pytanie czy w rowerze btwin rockrider 540s zmieściłby się amortyzator dwupółkowy np.marzocchi bomber junior T?
      rower: https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-540s-275-id_8379042.html
      Proszę o odpowiedź!
    • A5P3R
      Przez A5P3R
      Witam  Potrzebuję pomocy w doborze oleju do Boxxera WC 2014. Serwis miał robiony w kwietniu tego roku ale dostał dziwnej zamuły i myślę że wymiana oleju w dolnych goleniach (nie w tłumiku) i wyczyszczenie ich poprawi to. Z tego co rozumiem ze strony producenta to w tłumik idzie olej 5W a do dolnych goleni (czyli to co chcę zrobić) 15W, choć słyszałem że można też wlać np 10W. Dobrze zrozumiałem tą instrukcję?
       https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/2011_boxxer_world_cup_technical_manual_rev_b.pdf
      Drugie pytanie to jaki olej tam wlać? Myślałem nad czymś lepszym, czyli Motul Shock Oil VI 400 ale nie wiem jak to się liczy żeby gęstość była odpowiednia czyli te 15W, bo tu jest podana wskaźnikiem "VI". Na koniec myślałem wyjąć te gąbki do smarowania, wyczyścić, zamoczyć w świeżym oleju, zamontować z powrotem i posmarować uszczelki kurzowe "sram butter".  Był bym wdzięczny gdyby ktoś mi z tym pomógł  
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc 
    • plzgoslow
      Przez plzgoslow
      Witam. W okolicach świąt mam zamiar kupić jakąś ramcię to streetu i okazyjnego dirtu.
      Budżet to 350-400zł
      Może być jak najbardziej używana
      Wolałbym stalową, ma być pod singlespeeda i być pod koła 26"
      Mam 176cm wzrostu i ważę niecałe 60kg
      Pozdrawiam!
    • mpac
      Przez mpac
      Dzień dobry
      Szukam widelca na wymianę do swojego roweru. Pierwotnie był to Cube Sl Road rocznik ok 2009, typ hybrydowy z płaską kierownicą i osprzętem szosowym, założyłem do niego baranka. Oryginalny widelec jest aluminiowy z pivotami, używam mini v. Ponieważ chciałbym zmienić jeszcze bardziej pozycję na nim na bardziej komfortową, gravelową ( teraz jest mostek 70 mm o wzniosie ponad 25 stopni, wygląda nie najlepiej i cały czas mam wrażenie że jest za nisko a na sterówce już nie mam miejsca) szukam widelca z dłuższą rurą sterową o długości ok 400 mm ( axle to crown), najchętniej karbonowego lub stalowego z pivotami. 
      Mam kilka typów:
      https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-carbonfork-1-1-8-for-canti-83189
      https://www.ebay.co.uk/itm/Carbon-Cyclocross-Canti-Disc-Brake-Fork-Alloy-Steerer-1-1-8-Black-/163316370111?nav=SEARCH
      ewentualnie również
      https://www.bike24.com/p262015.html
      Może moglibyście polecić coś podobnego. Długa rura sterowa, pivoty, karbon lub dobra stał to priorytety. 
      Dziękuję za pomoc
       
×