dziksoltys Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Albo ktoś czyta te posty z centrum albo się poprawili(z braku zamówień ) i muszę ich pochwalić w niedziele zakup a w wtorek przesyłka dotarła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Odkurzam temat. Zmiany na stronie CR, strona woła o aktualizacje hasła do konta. Zniknął bliźniaczy Cyklotur a pojawiła się strona Dadelo właściciela obu sklepów. W Dadelo nie ma kontynuacji historii zakupów w Cykloturze tym samym rabatów też nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Strona Dadelo wcześniej też już była. CR dalej działa, ale faktycznie musiałem zmienić hasło i zniknęła cala historia . Widać też miany w funkcjonalności interfejsu użytkownika. Prawdopodobnie sklep zmienił aplikację do obsługi sklepu internetowego i nie chciało im się (albo nie mogli) migrować historii zamówień ze starego systemu. Mam tylko nadzieję, że w tym nowym będzie lepiej działało pokazywanie dostępności produktów, bo w starym bywało z tym różnie. Szkoda że sklep nie dał jakiegoś info co zrobili i w jakim celu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 16 minut temu, pp516 napisał: CR dalej działa, U mnie z adresu CR uruchamia się Dadelo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Dziwne, u mnie jest zwykła strona CR, ten adres : https://www.centrumrowerowe.pl/ . Może coś zmieniali w DNS (serwery nazw domen) i jeszcze nie wszędzie się rozpropagowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Mój błąd, strona Cykloturu otwiera się jako Dadela. Dotychczas była bliźniaczo podobna do CR bo ten sam właściciel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandacz Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Ja mam nadzieję, że jednak przeprowadzą migrację historii zakupów (w moim przypadku w Cykloturze), a co za tym idzie, rabaty. W przeciwnym razie niekoniecznie będą kontynuował zamawianie produktów w tym sklepie. Zgadzam się z przedpiścą, że takie zaskakiwanie, zwłaszcza "starych" klientów, bez wcześniejszego info np. na pocztę, jest mało profesjonalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa1987 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Czego Ty oczekujesz? Zmienił się właściciel, praktycznie cała ekipa sklepu, BOK itp. Rowerzystów w sklepie zostało kilka osób, teraz pracują tam "specjaliści" z Oponeo. Ceny w CR już od dawna nie są atrakcyjne, dopiero z rabatami można było coś taniej kupić, ale też bez szaleństw bo większość produktów jest już na "promocji" i rabat nie obowiązuje. Dodatkowo bardzo przekłamane deklarowane terminy dostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 W dniu 18.10.2017 o 08:12, PawelGR napisał: Z centrum Rowerowym nie miałem dotąd żadnych problemów, ale wczoraj zdziwiła mnie taka sytuacja: sprawdzam na stronie sklepu cenę i dostępność - towar jest w magazynie, cena fajna, ok. Wcześniej dostałem od sklepu kod na 20 zł rabatu, więc składam zamówienie, wpisuję kod i okazuje się, że po ostatecznym podsumowaniu towar nagle kosztuje więcej. Z ciekawości wycofuję się z zamówienia i dopóki jestem zalogowany z wbitym kodem promocyjnym cena jest wyższa. Po wylogowaniu z systemu cena w sklepie znów ładnie spada do pierwotnego poziomu. Magia. Miałem podobną sytuację, gdy kupowałem w czarny piątek. Wszystko działało ok, ale cena okładzin hamulcowych do szosy była wyższa po zalogowaniu niż dla klienta "z ulicy". Jako że chodziło o kilka złotych a to był tylko drobiazg w większym zamówieniu, złożyłem zamówienie mimo to, ale opisałem problem w uwagach do zamówienia. Potem miałem telefon CR i ostatecznie cenę poprawiono na właściwą. Mało tego, w komentarzu napisałem też, że nie udało mi się zamówić korby SLX 34-24 bo przestała być dostępna w momencie, gdy kompletowałem koszyk z zamówieniem. W czasie rozmowy telefonicznej zaproponowano mi, że dopiszą do zamówienia korbę w cenie z rabatem na czarny piątek, tylko muszę poczekać. Sprawa nie była pilna, więc z radością się zgodziłem. Generalnie: ja mam dobre doświadczenia, choć nigdy nie nastawiam się na szybką wysyłkę. Zawsze jakiegoś drobiazgu braknie na miejscu i trzeba poczekać aż sobie ściągną. Sklep CR na razie wygląda normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemor90 Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 Częsta praktyka sklepów tj. promocje nie łączą się. W dodatku w CR dużo produktów jest niby w "promocji" i po wpisaniu kodu rabatowego, rabat jest liczony od regularnej, zawyżonej ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glosny88 Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 Mojego konto w ogóle zniknęło. Jak daje przypomnij hasło wyskakuje komunikat "Brak konta w systemie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 Te całe Dadelo to najgorzej przeprowadzony rebranding jaki widziałem. To jest zupełnie nowy sklep, wszystko zostało zaorane. Nawet w sekcji "O nas" która przedstawia historię sklepu, nie ma nic o marce Cyklotur. Wymazali swoją historię i markę, przez co nikt z niczym nie skojarzy tego nowego sklepu. Nawet nie ma dopisku "Dadelo - dawniej Cyklotur". Co za bałagan. Pewnie nie mają czasu zająć się poinformowaniem klientów, bo muszą pracować nad wizją jak tu zaspamować wszystkich śledzącymi ciasteczkami i reklamami. Skoro piszecie, że właścicielem jest teraz zewnętrzna firma z branży nierowerowej, to ja chyba podziękuję. Wolę kupować u pasjonatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandacz Napisano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2018 Mam podobne wrażenie, że ta "pieriestrojka" słabo wyszła. Z ciekawości wpisałem na stronie CR login i hasło, jakie miałem w Cykloturze i dostałem mejla z linkiem do zmiany hasła. Moje dane teleadresowe, jakie funkcjonowały w Cykloturze, pojawiły się w CR - mimo, ze nigdy w CR konta nie zakładałem. Jest też procent upustu. Nie ma natomiast np. historii zakupów z Cykloturu... Bałagan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Ja też mam informacje iż konto znikneło. Od CR otrzymałem informacje Cytat Dzień dobry, Problemy z zalogowaniem się są związane z modernizacją naszej strony internetowej. Oczywiście wszystkie utrudnienia związane z historią zamówień będą rozwiązane w najbliższym czasie. Informuję również, że obecnie oferujemy dla stałych klientów jeden próg rabatowy w wysokości 2%. Rabaty 4% oraz 6% zostały wycofane. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość. W razie dalszych pytać zachęcam do kontaktu Szkoda bo było to taki dobry sklep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Ja się przemogłem i w Chinach kupuję, pierwsze zamówienie już w drodze. Nie można nikogo na siłę zmuszać do prowadzenia sklepu. CR był do niedawna moim ulubionym sklepem. Teraz boję się cokolwiek zamówić, po ostatniej wpadce gdy 2 tygodnie czekałem na realizację zamówienia które miało być w 24 godziny i pewnie do tej pory bym czekał gdybym nie interweniował. Inne sklepy przynajmniej informują jak jest problem z zamówieniem. CR nie raczy. A po tych ostatnich rewolucjach to już zupełnie nie wiem czego się spodziewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Nie jest to jedyny sklep rowerowy w Polsce, ani nie był najtańszy, ani nie miał najlepszego serwisu. Jak widać poszli do żyda czyli coś tam z zarządzeniem było nie tak. Płakać nikt po nich raczej nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandacz Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Ja też nie (vide Cyklotur), ale - mimo wszystko - warto uzbroić się w odrobinę cierpliwości i dać nieco czasu na "dopięcie" słabo przeprowadzonego rebrandingu. Ja może jestem w dobrej sytuacji, bo nigdy nie musiałem zamawiać w Cykloturze "na wczoraj", i mogłem sobie pozwolić na dłuższe oczekiwanie, niż deklarowane na stronie sklepu... Pażiwiom, pasmotrim :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2018 Tak tak...już nie rób z nas durniów. Wystarczy poczytać opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flak Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Czy mamy alternatywę do dziadoskiego rebrandingu centrumrowerowego / Dadelo ? Możecie podać jakieś sklepy internetowe z obszernym asortymentem i dobrymi cenami. Są w ogóle takie? Polskie zagraniczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Ale z tego co ostatnio mi wpadało w oko to CR całkiem przyzwoite oceny otrzymuje w ostatnich tygodniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flak Napisano 8 Września 2018 Udostępnij Napisano 8 Września 2018 W dniu 4.09.2018 o 20:55, lewocz napisał: Ale z tego co ostatnio mi wpadało w oko to CR całkiem przyzwoite oceny otrzymuje w ostatnich tygodniach. Kurde, asortyment w czerwcu to był dramat, brak szprych, brak piast Alfaline. W ogóle dziadostwo bo Shimano Polska też ma 1/3 asortymentu na stanie, mało tego, tego czego nie mają to nie sprowadzają dla 2 sztuk. Taki mi to dystrybutor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 11 Września 2018 Udostępnij Napisano 11 Września 2018 W dniu 8.09.2018 o 11:27, flak napisał: Kurde, asortyment w czerwcu to był dramat, brak szprych, brak piast Alfaline. W ogóle dziadostwo bo Shimano Polska też ma 1/3 asortymentu na stanie, mało tego, tego czego nie mają to nie sprowadzają dla 2 sztuk. Taki mi to dystrybutor. Dlatego lepiej kupować za zachodnią granicą w B-D, wysyłka od razu, idzie 2 dni... ceny niższe niż w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 11 Września 2018 Udostępnij Napisano 11 Września 2018 Gdyby nie koszty przesyłki od 9 do 30EUR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiKoziol Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Hmm, od czerwca trzy zamówienia w CR i żadnych problemów. Części praktycznie na drugi dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpeedyBandito Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 Faktycznie od jakiegoś już czasu jest ok., wiem bo współpracuję z CR/Dadelo i widziałem "prawie" osobiście co tam się działo przy zmianach na początku roku. Piszę "prawie" bo współpracuję z nimi zdalnie z Poznania i przy okazji ogarniam zamówienia dla znajomych z forum enduro i był czas, że włosy z głowy rwałem (a dużo mi ich już nie zostało ). Ostatnio realizacja wszystkich zamówień jakie wpisuję (innymi się nie zajmuję) przebiega bez problemów, czego sobie i wam życzę. Jakby ktoś coś potrzebował z CR/Dadelo to może do mnie wiadomość na forum napisać, zawsze można liczyć na niższą cenę, czasem bardziej, a czasem mniej, ale zawsze lepszą niż te oficjalne -2% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.