Skocz do zawartości

[4000] MTB 27.5 - Kross Level R8? a może coś innego?


Beyor

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat trek też potrafi (nierzadko) odpierdzielić kaszanę jeśli chodzi o jakość montażu.

 

W każdym razie ja z kolei jestem zdania (co od 3 postów staram się przekazać, jak widać bezskutecznie), że o ile na dzień dzisiejszy ten współczynnik "opłacalności" jest jeszcze w krossie znośny to z każdym rokiem modelowym robi się coraz słabszy. I tym sposobem np. level 8 2018 na 29" (cena sugerowana 4999PLN) ma już tylko recona zamiast reby obecnej w level B8 2017 (cena sugerowana 4999PLN) co przekłada się m.in. na różnicę w masie ~800g.

Niestety zbyt duży świeżak jestem, żeby polemizować z tym jak inni montują. Mam doświadczenia tylko z Krossem. Mam jednak wrażenie, że to o wpadkach Krossa więcej się mówiło tu na forum. Tylko to jest moja subiektywna opinia, pewnie dlatego, że akurat te wątki mnie interesowały.

Co do współczynnika opłacalności to zgadzam się z Tobą w 100%

 

 

 

co do gwarancji. Pamietaj ze Kross sie uczy wielu sstandardow dopiero gdy masoowka - szczegolnie USA ma to wypracowane od dawna i ma na to kase zeby wymienic rame od tak. zbijaja kase wlasnie na Januszach, ktorych neci chwyt marketingowy jakim jest gw dozywotnia

 

Co do luzow itp w nowym rowerze. Przeczytaj sobie Gwarancje Kross w kiążeczce chociażby. Jest wyraznie napisane ze to Autoryzowany serwis musi zadbac o to aby sprawdzic i wyregulowac luzy wlasnie m.in. na tych el ktore wyminiles. Wiec albo dealer, od ktorego kupowales dał ciała albo nie kupowales w autoryzowanym pkt. Moj B8 nie mial zadnych luzow. wszystko jest ok ale rzeczywiscie dealer wysmarowal nawet el smarem tam gdzie fabryka nigdy by tego nie zrobila ze zwgledu na koszta. wiec duzo zalezy od ASO.

Ok, niech się uczy, ale ile można się uczyć standardów obsługi klienta? Ja to raczej widzę tak, że liczą koszty takiej obsługi i ewentualne straty wizerunkowe związane z kiepską obsługą. Koniec końców działają tak, jak wyjdzie im z bilansu.

MZ firma aspirująca do bycia w czołówce powinna zadbać aby rowery z ASO wychodziły dobrze poskręcane. W końcu kupuje rower sygnowany marką producenta a nie dealerem.

 

Aha no i zapomniałem o zamieszaniu jaki wprowadzili (2016) na swoich stronach w opisach rowerów. B/R7 miał mieć taperowany widelec, potem się z tego wycofywali.

B/R8 miały mieć Recony z blokada na kierownicy, potem to prostowali i bodajże w R zostały takie widelce, a w B już dali TK.

Dodam jeszcze, że przed kupnem roweru wiedziałem o tych mankamentach, ale i tak wybrałem Krossa. Stwierdziłem że takie niedociągnięcia jestem w stanie sobie ogarnąć we własnym zakresie, a mimo wszystko wolę dać zarobić polskiej firmie. (taki lokalny patriotyzm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...