Skocz do zawartości

[Wybór roweru szosowego] Scoot Specialized Romet


scobydo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 


Planuje zakupu roweru i mam w ofercie, jestem początkującym w temacie szosówek.


  


- Scoot Speedster 20 za 3360z na tiagrze https://www.scott.pl/produkt/458/2650/Rower-Speedster-20/


 


-nSPECIALIZED ALLEZ E5 SPORT  na SORZE 3300zł http://allegro.pl/rower-specialized-allez-e5-sport-i6849897128.html


 


-nRomet Huragan 3 na tiagrze 2850 ale na tą chwilę brak już modli z tego roku i zostaje czekać na nowy 2018 no i ma większe zębatki na korbie 52/36 niż pozostałe i trochę się tego obawiam. ale ma też wewnętrzne prowadzenie linek. 


 


Mógłbym prosić Was o pomoc w wyborze. Zależy mi aby geometria była typowo sportowa i w razie odsprzedaży aby też był wartościowy. 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz pieniądze na scota za 3300zl to huragan 4 jest w tej cenie na kompletnym 105, zapytaj sie czy mają coś jeszcze.

Ostatnio kupiłem fuji roubaix 1.5 na toagrze w fajnej cenie napisz priv a dam ci kontakt do sprzedawcy, lepszy rower od wszystkich wyżej wymienionych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak porównałem geometrię ram i faktycznie scoot ma najmniej sportową geometrię. Ale osprzęt mi bardzo odpowiada tiagra i przełożenia takie jak bym chciał. Szukałem geometrii do rometa ale znalazłem tylko mało znaczące wymiary w katalogi brakuje tam takich wymiarów jak stack i reach, ale ma prowadzenie linek w ramie i stery tapered i jeśli juz to brałbym rometa huragana 3 z powodu koloru, tylko że przełożenia dość ciężkie bo przód 36/52 i tył 12/28 a jestem początkującym kolarzem więc trochę się ich obawiam, może ktoś byłby chętny na korbę, przerzutkę tylną i kasetę z nowego rometa?:) 

Tribany średnio mi się podobają i marka kojarzona z decathlonem. 

 


A co jeszcze myślicie o złożeniu szosowego na ramie Accent Apex set? ma też sportową geometrię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach