Skocz do zawartości

[Tarcze Shimano] Kross 9.4 Black Edition - krzywe, czy kłócić się o gwarancje / wymianę?


KonradGebski01

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem, rowerową przygodę zacząłem dwa tygodnie temu kupując w Martes Sport 'Kross'a 9.4 Black Edition' (na rachunku 16.07)

Link: www.sklepmartes.pl/sporty/21361-meski-rower-black-edition-94-m-19-czargrafbia-r17ms29190068-kross.html#/pe-men/rozmiar-m_19/kolor-czar_graf_bia 

Koła 29' , rama M-19'... Zbierałem na niego miesiąc (mając 16 lat nie jest łatwo uzbierać 2400zł), a w wolnych chwilach czytałem różne wątki na forach i oglądałem poradniki (głównie SzajBajk'a). Podczas zakupu pracownik Martes Sport pozwolił mi się przejechać po sklepie - rower jak z bajki. Kiedy wykonywał czynności przedsprzedażne zauważyłem, iż nie wycentrował on kół - według niego było to zbędne (wspomniał, że nie ma odpowiednich narzędzi ;) ), a kiedy zapytałem dlaczego słyszę tarcie hamulców odpowiedział, że klocki muszą się dotrzeć - co swoją drogą było dla mnie w pewnym stopniu zrozumiałe. Po przyjeździe do domu i wstępnej przejażdżce (500m) poczułem luzy w kierowniku, które na własną rękę naprawiłem (ktoś nie dokręcił śruby - sprawdziłem również wszystkie inne :) )... Pomyślałem: 'Okej, każdy jest człowiekiem i może o czymś zapomnieć...' W przeciągu tych dwóch tygodni dobiłem przemierzyłem około 250km (nie mam licznika, więc nie mogę sprecyzować) tarcze wciąż tarły, lecz teraz częściowo... Zauważyłem, że są po prostu krzywe :l Wczoraj ruszyłem samotnie w 60km wycieczkę, planowałem kupić po drodze smar do łańcucha (niestety sklepy były zamknięte) i spotkać się ze znajomymi... Tarcze nie dają mi spokoju. Po kupnie i odebraniu karty gwarancyjnej pracownik Martesu uczulił mnie, iż jakoby cokolwiek działo się z napędem czy kołami, przed 1szym przeglądem, mam to zgłosić - nie wiem w jakim celu...

 

Pojawia się pytanie czy jakakolwiek gwarancja może objąć takie 'uszkodzenie'?