Skocz do zawartości

[Biura podróży] które wybrać i dlaczego?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! 

Jestem początkującą rowerzystką i na razie jeżdżę raczej rekreacyjnie. Chciałabym spróbować swoich sił w jakiejś większej wyprawie (na razie zorganizowanej). Które biura podróży polecacie? Dlaczego te konkretne, a nie inne? Jakie macie doświadczenia? Potrzebuję jak największej liczby opinii, ponieważ staram się zgłębić temat, a wiem, że na tym forum są ludzie z niebagatelną bazą wiedzy. 
Także moi Drodzy - każdy głos się liczy. Zapraszam do dyskusji.  :thanks: 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie polecam biur. Uprzedzę, że to tylko moje zdanie. Na kilku dniowych wyjazdach tylko z 1 max 2 osobami. Na dłuższy wyjazd wolę jechać sam.