Skocz do zawartości

[Ok. 2000zł] dla zielonego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jestem totalnie zielony odnośnie sprzętu rowerowego. Jeżdże na jakimś 20 letnim rowerze i w zasadzie czego nie naprawie to za chwilę psuje się drugie i bez sensu już jest w ten rower inwestować. Szukam roweru do 2000 zł - jeśli jest jakaś okazja jak czytałem na forum był np rockrider 580 za 2500 (niestety się spóźniłem bo już nie ma, a widziałem, że często go polecaliście do tej właśnie kwoty) to jestem w stanie dać 2500 ale więcej już naprawdę nie. Podstawowe moje pytanie czy warto poczekać z zakupem do zimy, bo może będą jakieś wtedy przeceny, okazje i przypomnieć się wtedy z tematem ? 

 

Rowerem głównie jeżdżę po lesie i polnych ścieżkach, jak wyjadę na green velo to tam głównie utwardzona kamienista droga, czasem płyty jumbo. Teren sporo podjazdów zjazdów, ale nie stromych, raczej takie płaskie i dłuższe podjazdy/zjazdy. Czasem na tej utwardzonej drodze 'ślizgają się opony'. Czy odpowiedni będzie rower MTB? 

 

Dodam, że marzy mi się tygodniowa wycieczka wzdłuż wybrzeża polskiego w przyszłym roku. Takie wypady chciałbym robić raz do roku - nie wiem czy to ma jakieś duże znaczenie przy wyborze typu roweru. 

 

Mam 180cm wzrostu, 70kg wagi. 

 

Jeśli są potrzebne jeszcze jakieś informację to pisać. Proszę o sugestie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podstawowe moje pytanie czy warto poczekać z zakupem do zimy, bo może będą jakieś wtedy przeceny, okazje i przypomnieć się wtedy z tematem

Tak, są lepsze okazje. Promocje zaczną się już pod koniec lata (wrzesień) i warto już wtedy się interesować - jest przynajmniej wybór rozmiarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...