Skocz do zawartości

[Konserwacja] Wyczyszczenie napędu z gęstego smaru


Rekomendowane odpowiedzi

Neurony jakiś dziwny skrót myślowy podpowiedziały ;-)

 

P.S.

 

To ty nie masz rowerowej piły do drewna? ;-)


Obecny łańcuch ma 106 ogniw.

 

Łańcuch rozkuwać na tym pinie w środku który różni się od reszty? https://drive.google.com/file/d/0B4t64r37eNmlZUZyRXJRQko3aFU/view?usp=sharing

 

 

To zamów skrócony na 105 ogniw + spinka.

 

 

Stary łańcuch to rozkuj na obojętnie którym pinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem wszystko do kupy i nowy łańcuch przeskakuje mocno na 7 i 8 biegu, bardzo rzadko na 6. 1-5 zdają się ok, choć żeby je sprawdzić musiałbym chyba ruszać z miejsca na stromym wzniesieniu. Nie ma znaczenia co ustawię z przodu.

To teraz albo zakładam stary łańcuch albo zmieniam kasetę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz albo zakładam stary łańcuch albo zmieniam kasetę?

 

Ile zrobiles na tym nowym lancuchu? Czasami kaseta przyjmie lancuch dopiero po kilkudziesieciu km. Jesli nie, to albo zakladaj stary i zajezdzij kasete, albo kupuj kasete. Innego wyjscia tutaj nie ma  :icon_wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ, że obecnie masz kasetę szosową (HG 50) a kaseta którą polinkowałeś (HG 51) to kaseta górska.Może się delikatnie różnić stopniowaniem na poszczególnych biegach. Sprawdź u siebie na których obecnie biegach najczęściej jeździsz i policz na nich ząbki i wtedy będziesz wiedział jakich przełożeń na kasecie potrzebujesz. Kasety szosowe z reguły są ciaśniej (co 1 ząbek) zestopniowane w przeciwieństwie do kaset górskich (co 2-3 ząbki). Ta kaseta Clarisa występuje w wielu wariantach jeśli chodzi o stopniowanie myślę,że znajdziesz coś dla siebie.Jedyny minus jest taki, że szosowa kaseta kosztuje dwa razy tyle co górska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...