Ricerio Napisano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2017 Witam Wyjąłem widelec z mojego roweru i po złożeniu do kupy występuje pewien problem. Kiedy zakręcam kapsel tak aby się widelec nie ruszał kierownica chodzi strasznie ciężko, a kiedy jest tak zakręcony żeby kierownica lekko chodziła to czuję lekkie poruszanie się całego przodu roweru (widelca oraz kierownicy). Nie jestem zbytnio w temacie, ale uważam że to może być ster no chyba że coś innego to niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu. Próbowałem nasmarować stery, ale to nic nie daję. Rowerem można normalnie jeździć kiedy jest dokręcone w taki sposób że kierownica chodzi tak jak powinna, ale po prostu mnie to denerwuję i z resztą nie powinno tak być. Według producenta stery to A-headset pół-zintegrowane i jeśli to ważne rower to B'twin ROCKRIDER 520 i ma może trochę ponad miesiąc. Mogę to naprawić sam czy raczej będę musiał się wybrać do serwisu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2017 Wygląda na to, że coś źle poskładałeś. Z luzem jeździć się nie powinno, bo zniszczysz łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ricerio Napisano 28 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2017 Wydaje mi się że rower dobrze złożyłem(rozkładałem i składałem trzy razy oraz żądna część nie została ). Zabrać rower do decathlonu albo serwisu żeby mi to zrobili czy próbować dalej znaleźć przyczynę tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziksoltys Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 A jak masz kapsel mocno przykręcony to też masz luz? I czy ten luz nie występuje przy hamowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ricerio Napisano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Jak kapsel jest mocno przykręcony to niema luzu, ale wtedy kierownica chodzi bardzo ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2017 Ostatnio mialem identyczny przypadek. Powodem była plastikowa cienka osłona przy bierzni na amorku. Przy skręceniu łożysk to ta podkładka ściskała koronę amorka z dolną miską sterów w ramię na tyle że spowodowało obciążenie w ruszaniu kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.