Skocz do zawartości

[rower] górsko-turystyczny na bazie gt chucker 3.0 (może być na części)


firefly

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie dodam, że jeżeli rower nie sprzeda się do weekendu, to będzie opcja kupić części z niego. Jeszcze nic nie wyceniałem itd, ale jeżeli ktoś chce wstępnie coś zaklepać to prosze o info

 

Do sprzedania rower powstały na bazie GT Chucker 3.0 w cennie 1799zł. Obecna specyfikacja:

Rama: GT Chucker 3.0

Widelec: Amortyzator powietrzny Suntour Epicon (z nowymi lagami górnymi)

Kierownica: PRO Series Bart Brentjens

Przerzutki: Tył SRAM x5 Przód SRAM x3 z manetkami SRAM 5.0

Hamulce: 2x Avid bb5 na tarczach pływających a2z, przód na klamce avid, tył na klamce GT

Sztyca: PRO z offsetem regulowanym tył lub przód

Zacisk: Nest

Siodełko: GT

Korba: Pioneer, w zeszłym sezonie dostała nowiutki karbonowy wkład suportu, niestety już nie pamiętam firmy, ale coś markowego za prawie 200zł :)

Tarcze przód: 22t i 32t Chucker, 42t Shimano

Kaseta tył: 6 biegowa SRAM

Opony: CST 1218 (super na asfalt, ale i w lżejszym terenie dają radę) z dętkami Continental

Koła: Oryginalne GT, z nowymi wkładami łozyska

Rower bardzo zadbany, regularnie serwisowany, jako że lubię dłubać w rowerze :) Na jesień 2016 roku, tuż przed zakończeniem sezonu miał zrobione:

*Serwis amortyzatora - fabrycznie nowe lagi górne, nowe ślizgi, smarowanie gąbek w hipolu, wymiana oleju w tłumiku na amortyzatorowy Castrol

*Wymiana suportu w korbie

*Wymiana napędu (łańcuch, kaseta i zębatka 42t)

*Wymiana wkładu łożysk w kołach

*Nowe linki do przerzutek

*Nowe stery

*Nowe klocki w obu hamulcach

Jest więc w 100% gotowy do jazdy

Do roweru dodaję:

*Licznik

*Torbę na ramę (jak na zdjęciach)

*Oświetlenie przód i tył

*Kilka narzędzi typowo rowerowych - ściągacz korby, klucz do suportu, zapasowa dętka continental, jakieś łatki itd

Na rower posiadam oczywiście papiery :)

Rower świetnie spisuje się zarówno w jeździe miejskiej (jest lekki, ma opony slicki, niska pozycja kierownicy zmniejsza opory powietrza), jak i bardziej terenowej, przy czym z racji opon radzi sobie raczej na ubitym terenie, niż na piasku czy błocie. Dobry do turystyki. Amortyzator świetnie pracuje, jako że jest to amor powietrzny to można go regulować pod wagę jeźdźca. Hamulce również spisują się bdb. Tylko odbiór osobisty w Wieliczce, bądź wysyłka... Tylko tutaj musimy się umówić jak wysłać, jaki koszt itd, więc może to zająć parę dni

 

UWAGA: Bardzo proszę o kontakt pod adresem wernowak@interia.pl, na forum obecnie jestem rzadko.

 

Fotki:

https://2.allegroimg.com/original/013578/ce9b41224ebd8cb28c1f9f46a442

https://e.allegroimg.com/original/017f97/9b46ca7f4dca9484cd123b74c69e

https://8.allegroimg.com/original/011a19/ffb11c95428dbe942950328c0c08

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • Mod Team

Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...