vpablov Napisano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 To dlatego właśnie kaseta zużywa się o wiele szybciej niż korba i można na jednej korbie nawet 3-4 kasety obskoczyć w przypadku blatów aluminiowych, tak kolorowo nie jest. Po 8-9 kkm w mtb, blat 38 SLX, do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 No niestety, blatu zmalały, a słaby materiał pozostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 Do długiego, ale słusznego wywodu Arniego mogę dodać, że ja np. przy zmianie kół przekładam również kasetę, więc mam ten sam napęd cały czas, tylko inne koła. Jest to oczywiście upierdliwe, ale że większość czasu treningowego spędzam na asfalcie to może dwa razy w miesiącu zamieniam koła, czasami częściej, a czasami rzadziej. W moim przypadku i tak muszę praktycznie za każdym razem regulować położenie zacisków hamulców Formula C1 (wystarczy koło wyjąć, ponownie włożyć i już trzeba regulować luz!), więc przełożenie kasety i regulacja hamulców zajmuje mi mniej czasu niż zmiana opon. W końcu kupię tą szosówkę i zapomnę o kombinacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2017 W końcu kupię tą szosówkę i zapomnę o kombinacjach Z czasem wszyscy do tego dojrzewają, nawet najbardziej oporni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.