Skocz do zawartości

[2017] SRAM GX Eagle 1x12. Budżetowe 12 biegów


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 25.05.2019 o 15:13, Zazi napisał:

Przejechałem ok 200km. Startuje w płaskich wyścigach (do 1000 m przewyższenia). Po tak niewielkim przebiegu na korbie widać już przetarcia anody. Taka sytuacja miała miejsce w każdej korbie na jakiej jeździłem, ale nie tak szybko.

A od czego te przetarcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę w zatrzaskach. Otarcia są od butów. Mogłem zabezpieczyć korbę dedykowanymi naklejkami, ale nawet nie przyszło mi do głowy, że anoda zacznie się ścierać tak szybko. Teraz coś tam już nalepiłem zobaczę ile to warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne ,buty spd maja spory dystans od korby, wiadomo na platformach przetrze się b szybko...ja nigdy niczego nie przetarłem. Może jak startujesz do jazdy i szukasz wpięcia to trzesz butem po korbie ..? Pozdr 

Edytowane przez Kemusi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę od kiedy pamiętam  we wpinanych pedałach, czy to w ostrym czy w ęduro i nie mam ani śladu przetarcia korb. Także albo Panowie macie dziwnie ustawione bloki (btw nawet przy maksymalny ustawieniu do wewnątrz chyba ciężko o korbę zahaczyć) albo jakoś dziwnie nogi we "wpinkach" ustawiacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2019 o 12:08, Kemusi napisał:

To dziwne ,buty spd maja spory dystans od korby, wiadomo na platformach przetrze się b szybko...ja nigdy niczego nie przetarłem. Może jak startujesz do jazdy i szukasz wpięcia to trzesz butem po korbie ..? Pozdr 

Obstawiam na to, bo sam but nie obciera. Ewentulanie jak mocno cisne to moze się stopa rozszerza i wtedy?

Bloki mam ustawione normalnie na srodu buta, moglbym przesunac zeby but byl bardziej na zewnatrz ale tak jak mam jest mi wygodnie a wytarta anoda w niczym mi nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dokładnych Ci nie podam, bo musisz sobie pomierzyć średnicę wew i zew jaką potrzebujesz. Grubość podkładki też musisz ocenić (na przykład przymierzając szczelinomierzem), ale są podkładki dystansowe precyzyjne o grubości tylko 0,05mm (pięć setnych mm), więc luz można bardzo dokładnie skasować. Tylko jako przykład zobacz link poniżej

http://techroll.com.pl/sklep/132-Podkladki-dystansowe

Jeśli podłożenie podkładki z jednej strony nic nie poprawi to zostaje otoczenie trzpienia folią nierdzewną precyzyjną, ale to już "ekwilibrystyka" .

 

 

Edytowane przez Kowal1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...