Skocz do zawartości

[mostek/kierownica] na co ewentualnie wymienić


mar_ko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem rower:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6794425586

 

Jeździ się dobrze (zaznaczam, że jestem totalnym amatorem - po zakupie po raz pierwszy w życiu zrobiłem jednorazowo 20km).

Pojawiły się jednak problemy - po kilkunastu kilometrach zaczynam odczuwać mrowienie rąk, palce tracą czucie. Zaznaczam, że wypróbowałem już różne pozycje i ustawienia zarówno siodełka jak i kierownicy.

Domyślam się, że mrowienie jest spowodowane nieergonomiczną pozycją na rowerze (układ nadgarstków, za dużo mojej masy opiera się na nich). Wymyśliłem sobie, że podniesienie kierownicy wyżej, bądź jej wymiana na inną, np. taką

rozwiąże problem.

 

Mostek mam podniesiony na 60 stopni - czyli wyżej już się nie da. O ile dobrze zrozumiałem, jest to mostek typu ahead, co oznacza, że nie da się go podnieść wyżej bez specjalnego adaptera (rozumiem, że nie jest możliwa wymiana na regulowany?).

Czy może lepiej dołożyć rogi, albo wymienić kierownicę na multifunkcyjną?

 

Z góry dziękuję za jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest regulowany mostek, ale mam go podniesionego maksymalnie, a chciałbym osiągnąć jeszcze bardziej wyprostowaną pozycję w czasie jazdy (co spowoduje między innymi przeniesienie części ciężaru ciała na tyłek i odciąży ręce).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież tam jest mostek regulowany.

Można kupić też regulowany dłuższy.

Rozmiar roweru dobrze dobrany ?

Kierownica jaskółka moim zdaniem niewiele pomoże,bardziej poprawne ustawienia i porządne gripy.

hm, moja mama też takie objawy miała na swoim krosiaku. Eksperymentowałam z kierownicami, mostkami, gripami. Pomogło podnisienie kierownicy na max w podobnym mostku co autor posiada) oraz zmiana kierowcy. bardziej gięta na końcach. I co ciekawego proste gripy- nie anatomiczne. Ona zawsze w rekawiczkach jezdzi.