Skocz do zawartości

[14,000 cannondale] czy ten rower jest wart swojej ceny ?


Rekomendowane odpowiedzi

czy rower z tej aukcji jest wart swojej ceny? , zastanawiam sie nad zakupem , cena do oddania to 13,000 zł

mam 186 wzrostu i przymierzałem sie w sklepie w mojej miescowosci do rozmiaru L i wydaje mi sie ,że jest to idealny rozmiar dla mnie

 

http://allegro.pl/cannondale-fsi1-l-nowy-karton-i6805338722.html#thumb/8

 

jak według Was  wygląda cena do tego sprzętu ? opłacalny zakup ?   , wiem ,że to model 2015r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Rowery canondale sa nietuzinkowe stad także są drogie. Co ci mogę powiedzieć o tym modelu.

 

- Należy sie zorientować czy widelec ma już poprawioną sprężynę czy też nie. Była wada fabryczna, nie pamiętam w których modelach i trzeba bylo wymieniać w sprężynie takie cuś. Jest to o tyle istotne ze w Polsce może być problem z dostaniem tego dingsa.

- Upewnij sie czy rama jest już zarejestrowana, jak nie to rejestrujesz na siebie i masz life time warranty, co jest przydatne.

- Same ramy canondale są raczej bez awaryjne nie łamią sie bez powodu i nie pękają. Wyjątkiem sa wyklejające sie inserty suportu. Jeżeli rama ma press fit problemu nie ma.

- Na dzień dobry zaopatrz sie w suport bb30 bo fabryczne szybko padają. Także pasuje mieć klucz do odkręcania pająka w korbie hollowgram, bo lubi sobie skrzypieć. Należy go zdjąć i przesmarować.

 

Chyba tyle uwag co do ramy. Widelec należy resetować co jakiś czas. Wynika to z faktu że łożyska sie przesuwają. Należy spuścić powietrze i stukać rowerem o ziemie aż dojdzie do końca.

 

Czy rower jest wart swej ceny. Sam widelec jest wart grube tysiące, frame set jak jest nowy pewnie z ok 10 000zł, wiec jest to dobra cena. Jak chcesz jutro podpytam i będę wiedział dokładnie wszystko czego potrzebujesz na temat tego modelu, pracuje w sklepie canondale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puklus oczywiście ,że chcę  , juz teraz mi duzo pomogłeś , a jak bym wiedział czy ten amor jest juz poprawiony  to byłą by rewelacja , gdzieś cos kiedyś czytalem ,że serwisy robia to za darmo w  ramach akcji serwisowej , ale nie jestem pewien do końca

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Tak jest to objęte akcją serwisową, niestety w Polsce serwisów canondale jak na lekarstwo, wiec będzie ciężko. Widelec jest dość łatwo serwisować samemu, sprężyna bardzo podobna do RS soloair, natomiast by rozebrać widelec nie unikniesz specjalnych narzędzi.

 

My naklejamy taką "2" na widelec na znak że wideł jest po akcji serwisowej. Oznacza to sprężynę MK2.

 

Żeby go otworzyć potrzeba klucza HT2, ale to tez zależy od modelu. Natomiast by wykręcić tłumik ze sprężyną potrzeba już specjalnego narzędzia. Mostek także odkręca sie kluczem HT2, od dołu, natomiast sam mostek jest wbity w łożyska, należy go wystukać od dołu, w tym celu zazwyczaj trzeba wyjąć koło.

 

Reszta części jest typowa. Musisz też mieć na uwadze ze w tylnym kole masz karbonowe szprychy od kasety. bele kto tego nie wycentruje w razie potrzeby a same szprychy ceną przyprawić mogą o siwe włosy bardzo szybko.

 

Na szczęście łożyska są dość trwałe.

 

W razie chęci przejścia na 1x albo zmiana korby albo kupno spidera na 1x. do Suportu też wypada mieć ściągacz i prasę do łożysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 1x raczej nie bede chciał przechodzic , mieszkam w Szklarskiej Porebie a tu same góry i często jeżdże po 80km  wiec może byc za ciężko . Przy rowerze sam nie grzebie - po prostu sie na tym nie znam , widze,że w Jeleniej Górze jest serwis Cannondale  Formicki Bike , mam nandzieje ,że ze wszytskim sobie poradzą


http://www.cannondalebikes.pl/aktualnosci/przebudowa-widelca-lefty-na-system-amortyzacji-2spring   te rowerek pewnie ma nie przerobionego na 2 , w  tabeli jest ujęty


http://www.cannondalebikes.pl/aktualnosci/przebudowa-widelca-lefty-na-system-amortyzacji-2spring   te rowerek pewnie ma nie przerobionego na 2 , w  tabeli jest ujęty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde 14 kilo złotych za 3 letni rower, no ok że nowy ale sprzęt poszedł do przodu, sztywna oś z tyłu, napęd 11 a nawet 12 rzędowy, ja wiem że to cannon i ten kosmiczny lefty choć do mnie osobiście nie przemawia wolałbym 100 razy jakiegoś foxa 34 z kashimą

 

co do napędu to nie wiem odkąd przesiadłem się na 1x11 o wiele lepiej mi się jeździ zapomniałem już co to znaczy jak ci bieg nie wejdzie albo łańcuch spadnie

 

zresztą na góry to naprawdę pomyśl o nowocześniejszym napędzie o kasecie z zębatką 42 czy 46 zębów naprawdę na podjazdach przy kołach 29 cali to niezbędne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze primo - załóżmy w dobrej wierze, że wątek nie jest "sponsorowany" przez sprzedawcę....wtedy dalsza dyskusja nie ma sensu,cel osiagnięty,pojawił sie na forum.

Drugie primo - to rower do ścigania sensu stricte, z wszelkimi tego konsekwencjami - kwestia potrzeb.

Do ścigania - jak najbardziej, na tripy w góry - nie, można w tym budżecie kupić/złożyc lepszy,wygodniejszy,mocniejszy,tańszy w obsłudze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he , nie nie jestem włascicielem tego roweru , przynajmniej na dzień dzisiejszy . co do ścigania to ścigam sie , ale tylko i wyłacznie ze soba na stravie ;-) .

Lubię dawac z  siebie wszystko i pobijac własne rekordy , ale często tez robie spokojne przejażdżki po 80km po Izerach . wiec rower raczej uniwersalny musi byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszeczkę mnie tutaj pociskacie , a ja po prostu chciał bym kupić rower z którego będę bardzo zadowolony , nie zamierzam go zmieniać przez minimum 5 lat , więc zależy mi by był naprawde dobry i przez ten okres abym był z niego zadowolony . Złośliwe uwagi , komentarze ...  a tak naprawde wystarczyło by podać link z rowerem który jest naprawdę ciekawy i wart takich pieniędzy -- niestety konkretnej pomocy ciężko mi tutaj  uzyskać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super rower i super deal. To, ze jest to 2015 nie ma specjalnego znaczenia, 

bo FSi zostal kompletnie odnowiony i przez nastepne 2 lata nie bedzie pewnie 

specjalnie "ulepszony". Modele z 2015 i 2016 na poziomie Carbon 1/HiMod 1 itd

maja jak dla mnie lepszy naped, bo teraz (2017) przeszli calkowicie na jedna tarcze

z przodu, co pewnie jest super na zawodach, ale jak chcesz pojezdzic bardziej

uniwersalnie, to jest zdecydowanie takie sobie...

Za to ten model ma tez lepszy carbon (HiMod) i wiecej czesci carbonowych (post, kierownica).

Poza tym te modele sa juz kompletnie wyprzedane, nowych nigdzie nie kupisz.

W Stanach nie ma juz zadnych FSi z 2016, poza doslownie jednym HiMod Team XL.

Na 2017 nie dostaniesz upustu. A tez trudno je znalezc.

Update Lefty to 15 minut roboty, Cannondale przysyla czesc do sklepu

i robia to za darmo. Jestem nowy i do tej pory nie wiem, gdzie w Warszawie jest

fabryczny sklep Cannondale, ale jakis jest, bo maja website itd...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lefciak juz zakupiony , dziękuję za konkretna pomoc , w szczególności Koledze Puklus .

Rozmiar L wydaje mi sie na mój wzrost 186cm i przekrok 85cm ciut maławy , ale to może takie uczucie tylko i trzeba sie przyzwyczaić ,  ,

Kross był XL wiec może do niego przywykłem  -do dużej ramy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zwracam honor i gratuluję zakupu. :) Co do rozmiaru to jesteś tak na granicy, ale przekrok chyba źle zmierzyłeś (powinieneś mieć większy), bo jeśli rzeczywiście jest 85 cm to rozmiar 21" na pewno byłby za wysoki w kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy rower z tej aukcji jest wart swojej ceny? , zastanawiam sie nad zakupem , cena do oddania to 13,000 zł

mam 186 wzrostu i przymierzałem sie w sklepie w mojej miescowosci do rozmiaru L i wydaje mi sie ,że jest to idealny rozmiar dla mnie

 

http://allegro.pl/cannondale-fsi1-l-nowy-karton-i6805338722.html#thumb/8

 

jak według Was  wygląda cena do tego sprzętu ? opłacalny zakup ?   , wiem ,że to model 2015r

 

Jeś;li jest Pan majętny ,zarabia 30k/mc< i jest zapalonym rowerzystą to kto bogatemu zabroni. Moim zdaniem na pewno nie warto ,z roweru powyżej 2k nie ma już jakiegoś wielkiego przyrostu funu z jazdy.No i pytanie gdzie go trzymać ,,na taki rower osiedlowy pijaczek złodziej móglby czaić tygodniami ,i wczesmniej czy później ukradnie..

Jedynym argumentem to jak dla mnie w sporcie rowerowym gdzie liczą się sekundy.

Tacy kolarze na tour de........ mają pewnie rowery za jeszcze wiekszą kase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...