Skocz do zawartości

[2000-3500zł] Rower w góry do wjazdu i zjazdu


quleyk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym kupić rower coś w stylu enduro (jeśli jest coś rownie odpowiedniego to może być, jestem bardzo zielony w tym temacie), najlepiej amortyzowany z przodu i z tyłu, w cenie oscylującej 3 tysiące złotych. Chce nim jeździć po górach, ale również do szkoły itd. Dodam, że podobają mi sie rowery Krossa z serii Moon, Earth, Giant reign, trance. Oczywiście może być to rower uzywany, bo zdaje sobie sprawe ze taki budżet nie jest za wysoki na nowego.

Mój wzrost to 177cm.

Moja waga to 70 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym budżetem to masz 2 opcje. 

1)Rower full 26cali ze stara rama enduro 

2) 29 cali z amorem z przodu i dluga rama slopingowa + krótki mostek.

Pamietaj ze 2000zł to czesto kwota na pierwszy niemal pewny serwis uzywanej endurówki.

Serwis amora ok 350

Serwis dampera ok 350

Lozyska zawieszenia ok 350 + robocizna

Łancuch zebatki i korba tez pewnie wymiana po niedlugim czasie, 

do tego suport, stery+ robocizna i masz dopiero  rower w dobrym stanie technicznym.

Opony mega wazne... pamietaj ze opony majace bieznik 50%  , to nie zjechane w 50% tylko w conajmniej 80%.

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

http://allegro.pl/sprzedam-rower-specialized-pitch-pro-full-enduro-i6797063006.html#thumb/4

 

kwestia czy nie będzie trochę przymały.

Ogólnie sensowne rowery do których nie musisz na dzień dobry dołożyć kupę kasy to będą oscylowały w okolicy 4,500 - 5000 zł. Częściowo rację ma jeden z przedmówców, że im taniej kupisz rower tym więcej na dzień dobry musisz włożyć. Częściowo, bo ceny za serwisy zawieszenia czy łożysk są mocno przesadzone. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrmorty uzasadnij konkretnie z czym przesadziłem?

Serwis amora to 250zł plus pelny zestaw uszczelek 100zł.

To samo damper.

Są modele których serwis kosztuje jeszcze wiecej.