Skocz do zawartości

[ hamulec przedni] Dźwignia hamulca nie wraca do swojego położenia


szyblaszczyk

Rekomendowane odpowiedzi

[zakładam raz jeszcze temat zgodnie z zasadami panująmi na forum]

 

Cześć Na początek wypada mi się przywitać i podkreślić że jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o rowery. :)

 

Mieszkam w Anglii i kupiłem sobie taki trochę byle jaki rower za 10 £ na dojazdy 2-kilometrowe kiedy jest ładna pogoda i szkoda ruszać samochód jadąc naokoło. Nie mam większych wymagań więc rower wydaje mi się w całkiem porządku stanie, ale problem jest taki że ewidentnie długo leżał na zewnątrz (przyrdzewialy dzwonek i trochę łańcuch, ale go oczyscilem) i coś jest nie tak z hamulcem.

 

Krótko mówiąc gdy naciskam dźwignie hamulca wówczas nie wraca ona do swojego położenia. Na chłopski rozum coś jest nie tak ze sprężyną, ale gdzie tą sprężynę zlokalizować i jak ją proponujecie naprawić. Popsikałem WD40 tylko no nie oszukujmy się WD40 wszystkiego nie naprawi. :D

 

Proszę Was o pomoc i wyrozumiałość, ale moja wiedza w temacie jest zerowa.

 

Dodam że dokręcalem i luzowałem śrubę odpowiedzialną za napięcie dźwigni hamulca.

 

Pozdrawiam!

 

PS Dzięki za Wasze szybkie odpowiedzi., Zdążyłem zobaczyć zanim usunięto mój temat. Dlatego też na waszą prośbę wrzucam zdjęcia, co pewnie odpowie na Wasze pytania jaki mam problem i hamulce. 7fdcb9097c4f33259592a4856041ee3d.jpg95f69030a041d46c371ac23f83d75469.jpg1c406d060635dde9e9bd1d8919a8c2ea.jpg

 

Sent from my LG-F500S using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem więc, że nie ma to nic wspólnego ze sprężyną? Nie widzę kompletnie żadnej różnicy między hamulcem przednim a tylnim. Czy możecie mi tak dla mojej wiedzy wyjaśnić w jaki sposób pancerze i linki mogą sprawiać że dźwignia nie wraca do swojego położenia?

 

Sent from my LG-F500S using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany