Skocz do zawartości

[Opona do 50 zł, 622 x (25-32)] Obręcz MACH1 ROAD RUNNER. Duża odporność na przebicia!


Mateusz93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Szukam laci do roweru tak jak w temacie, 50 zł max (parę zł mogę dorzucić jeśli warto ;) ). Naczytałem się o szosowych w tym przedziale cenowym, że mają dosyć duża przebijalność.

 

Teraz jeżdżę na Continentalach Cyclocross Race (622-35). Sprawują się doskonale, ale kusi mnie spróbowanie szybszej jazdy, gdyż mają ciut agresywny bieżnik przeznaczony do przełaju... Nie zależy mi na totalnych slickach, jeśli mam co 20 km kleić dętke... Raczej wyjeżdżam na trasy ponad 50 km. Nie ścigam się, jeżdżę praktycznie na 100% asfalt. Jeśli będę wyjeżdżał do lasu, na szuter to założę Cyclocrossy i po sprawie. 

 

Moje typy:

 

1) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-ultra-sport-ii-continental,383933.html

 

2) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-lugano-endurance-700x25c-schwalbe,652935.html

 

3) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-road-cruiser-28-schwalbe,42635.html

 

4) https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/opony-detki/opony-rowerowe-28-cali-622/p,opona-delta-cruiser-28-schwalbe,40420.html

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam opcję numer 1 o szerokości 28 mm. Sam na takich smigam i są swietne. Polecam dopłacić parę groszy do wersji zwijanej.

Dodam, że szutry i ostre kamienie jej nie straszne a wejście w zakręt na szutrze przy 40 km/h nie robi problemu. 2 tys km temu kiedy je zakładałem byłem bardzo sceptycznie nastawiony i obawiałem się przyczepności, ale widać niepotrzebnie. Co do wytrzymałości opony w dłuższym przebiegu typu 6_8 tys wypowiem się za pare miesięcy :D

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max dla tej opony ( 28 mm), czyli 8 bar. Ale jak jadę w teren to sobie trochę parę razy "klikne" na wentyl.

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Ps: dziś jazda w ostrym deszczu. Super przyczepność i dwie godziny czyszczenia roweru :/

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez kilka lat używałem miejskiego single speeda z oponami szosowymi 700x23-25. Warunek bezawaryjnej (bez "kapci") jazdy na oponach szosowych to pilnowanie ciśnienia (nie mniej niż 7- 8 bar, oczywiście zgodnie z dopuszczalnymi parametrami opony). Przy regularnym użytkowaniu oznacza to mniej więcej pompowanie kół raz w tygodniu, najlepiej wysokociśnieniową pompką stacjonarną. Dodatkowo konieczne są dobre opaski na obręcze - większość awarii to tzw. snejki, czyli nacięcia od otworów na nyple, spowodowane dobijaniem opony o zbyt niskim ciśnieniu. Przy cienkich oponach należy się także liczyć z szybszym zużyciem opon. Victoria Zaffiro 700x23 wystarczyła na ok. 4 tys. km, Schwalbe Road Cruiser 700x38 na dwa razy więcej... Road Cruiser polecam jako bezpieczną oponę crossową semislick, miałem dwa komplety i ze 2-3 przebicia łącznie w ciągu kilkunastu tys. kilometrów. Ale czy to będzie wyraźna różnica w szybkości w stosunku do innych opon crossowych, trudno powiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...