Skocz do zawartości

[Koła kompletne] Cube Analog 2017


kashier

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

jeżdżę na Analogu 29', z oponami smart sam 2.25 oraz fabrycznymi rawkami Cube'a

 

Kompletny zestaw waży bardzo dużo, i rozważam zamianę kół na nowe, lżejsze. 

 

Rozumiem, że lżejsze koła robią różnicę, i chciałbym w pierwszej kolejności je wymienić, Budżet jest nieokreślony- nie wiem czy wystarczy same rawki, czy muszę ruszać też oponę (jest ciężka, ale solidna i trudnoprzebijalna).

 

Pomóżcie mi proszę, ewentualnie podajcie link do sugerowanego rozwiązania, ponieważ nie znam się na kołach. 

 

Liczę na odpowiedź, będę wdzięczny.

 

Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi.

 

Jeszcze jedno- zważyłem właśnie moje przednie koło- całość, tak jak zdjąłem z roweru, więc tarcza hamulcowa również. 

 

Waga tego przedniego koła to dokładnie 2305 gram. Czy to jest wysoka waga jak na taki element? Myślę, czy w ogóle w rozsądnych pieniądzach jestem w stanie zmniejszyć drastycznie taką wagę, czy tylko o 200 gram? 
 

Liczę na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

opony wyglądają dobrze, jeszcze myślałem o oponach Vittoria. Też są lekkie i podobno wytrzymałe. Vittoria Barzo na przód, Mezcal na tył. Choć nie wiem jak się mają do tych, które są wyżej wymienione.

 

Obręcze jakich producentów są godne polecenia? Oczywiście rozmawiamy w kontekście mojego HT, który kosztował 3 000 zł, więc kupowanie czegoś za drugie tyle nie wchodzi w grę.

 

Oczywiście- myślę, że realna jest sprzedaż obecnych kół i opon i dołożenie do sprzętu, ale chciałbym zachować umiar i rozwagę : )

 

W ogóle czy ja odczuję 500-1000g na kołach? Jest to realne odczucie? 

 

Myślę jeszcze o zmianie amortyzatora, ale to już temat na inny dział : ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach