Skocz do zawartości

[Reklamacja roweru] Specialized sj pro Carbon 2017 .


8marca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów

Rzadko się tutaj udzielam, ale sporo czytam. Jednak tym razem chciałbym się podzielić wrażeniami i przestrzec przed sklepem mSport Polkowice oraz marką Specialized. W zeszłym roku po długim czasie dojrzała we mnie decyzja o kupnie nowego i zarazem pierwszego fula. Długo się zastanawiałem co wybrać i w końcu wybór padł na markę Specialized. Było to niejako spełnienie moich marzeń rowerowych, najwyższy model Stumpjumpera pro Carbon 2017. Nad nim jest tylko S- works. W związku z tym, że w moim mieście nie ma już dealera marki Specialized, znalazłem na forum forumowicza, który pracuje w sklepie j.w. Po kilku rozmowach ustaliliśmy warunki a ja się wybrałem na testy speca do Warszawy, co by wybrać rozmiar i nie kupować kota w worku. Wpłaciłem zaliczkę i grzecznie czekałem przed 3 miesiące az rower bedzie dostępny w Polsce. Dotarł do mnie 17/12/2016 i praktycznie od 18-tego grudnia jest nie sprawny. Problem jest z damperem ohlins stx 22, w którym to przemieszczają sie komory. Przez te kilka miesięcy damper podróżuje po Europie a ja nie mam możliwości korzystania z roweru . 13 kwietnia 2017 roku nawet dotarł do mnie damper zastępczy, ale niestety z modelu Camber, który nie pasuje do mojego roweru, o tym, ze wywala olej przez zawór autosag juz nie wspomnę. Chciałbym jeszcze raz wszystkich przestrzec przed sklepem oraz marka Specialized, której obsługa klienta pozostawia duzo do życzenia. O jakości nie bede wspominać gdyż każdemu zawsze moze cos umknąć . Dodam jeszcze ze rower kosztuje 28 999 zł cennikowo. Faktycznie od chwili zakupu az do tej chwili ńie mam mozliwosći korzystania z roweru .

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, może takie sytuacje rzeczywiście zdarzają się w każdej dziedzinie ale jednak od spece oczekuje się jakiegoś standardu i wzorcowego podejścia.

Dla mnie ta marka to naprawdę coś co postrzegalem jako "mercedesa" w dziedzinie rowerow (a przynajmniej tak postrzegalem do tej pory). A Tu okazuje się, że podejście do klienta jest u nich w schemacie "zapłaciłes to spadaj". Dla mnie to szok. Ten rower kosztował - jak dla mnie - masakrycznie pieniądze a z tego co piszesz to od blisko pół roku stoi i się kurzy, i tylko traci na wartości. I tylko nerwy. Masakra jakaś.

Podziwiam Cię za cierpliwość.

Kontaktowales się moze ze speciallized Polska? Przecież to rzutuje na ich wizerunek. Powinni cos zdziałać w temacie skoro jeden z ich dystrybutorów "robi taki smród" dla marki.

Może zażądać zwrotu gotówki i kupić markę, która pozwoli Ci korzystać z rowerku.

Czytałem, że Santa Cruz hoghtower w carbonie jest teraz w promocji i najwyższy model kosztuje 26k.

Może zamiast czekać i się denerwować to zmienić markę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spec Polska wie o całej sprawie i podobno traktuje temat pryjorytetowo, az sie boje pomysleć co by było gdyby to szło normalnym torem ;-) Tak powaznie to jestem juz po konsultacjach z prawnikiem i w związku z tym, ze to jest 2 reklamacja i obie z renkoimi zwróciłem sie do sklepu o odstąpienie od umowy. Straciłem zaufanie do sklepu i do producenta . Jeśli tak załatwiają reklamacje nowego roweru to co bedzie po roku jesli padnie cos innego. Bede tez dochodził zadośćuczynienia, ale to juz raczej nastąpi na drodze sadowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Masakra. Jak klient płaci takie pieniądze za rower i dostaje na dzień dobry zepsuty to jakieś cyrki. Jak już coś takiego się stało powinni nowy damper w zębach przynieść w terminie do tygodnia max.

Odzyskaj kasę i bierz coś od Santy, ta marka to prawdziwy Mercedes, łącznie z serwisem, Spec to masówka od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma do sprawy konkretny dystrybutor bo trochę nie ogarniam?? Tym bardziej, że damper "podróżuje" po świecie. Pewnie starają się ogarnąć temat tylko nie wychodzi. Winnym jest tylko i wyłącznie producent, który biorąc pod uwagę specyfikę damperów "pod ich ramy" powinien mieć plan B. 

Czas wcale nie jest duży przy tego typu problemach więc też po co to jojczenie?? Trzeba było od razu załatwić temat zwrotu kasy lub kombinować samemu jeśli bardzo zależy na tym konkretnym modelu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro twierdzisz ze my tu tylko biadolimy a sklep jest całkiem nie winny, to juz Ci zdradzam jak sprawa była traktowana na samym początku. Gdy zgłosiłem sprawę do sklepu to przez telefon na gorąco stwierdzili ze prawdopodobnie uszkodziłem uszczelki mechanicznie i bede za to płacił. Gdy juz wysłałem damper do sklepu to najpierw przeszedł kwarantannę dwutygodniowa i dopiero został odesłany do serwisu. W tym samym czasie wysłali też do mnie pismo ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie, na jakiej podstawie nie wiem? Juz nie wspomnę o tym ze sklep nie odsyła do serwisu tylko do producenta w takich sytuacjach i cała procedura była postawiona przez to do góry nogami. i na koniec życzę Ci powodzenia przy zwrocie roweru za taka kasę, juz na Ciebie czekają w sklepie. No i jesli 5 miesięcy dla Ciebie to norma to chyba nie warto komentować tematu. Co do planu B to oczywistym jest ze powinien go mieć producent, jednak z uwagi na przywileje jakie daje renkoimia to jest możliwość zwrotu, przy drugim podejściu reklamacyjnym wybrałem wlasnie ten sposób załatwienia sprawy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli 5 miesięcy dla Ciebie to norma to chyba nie warto komentować tematu. Co do planu B to oczywistym jest ze powinien go mieć producent, jednak z uwagi na przywileje jakie daje renkoimia to jest możliwość zwrotu, przy drugim podejściu reklamacyjnym wybrałem wlasnie ten sposób załatwienia sprawy.

Pozdrawiam

 

Czasem tyle się czeka w markach premium przy pękniętych ramach. Kupiłeś drogą zabawkę z niestandardowym szpejem więc są kłopoty. Pytałeś jak z serwisem dampera przed kupnem?? Jak to wygląda technicznie i czasowo. Pytałeś o możliwość wsadzenia innego?? Co sam zrobiłeś w tej kwestii bo jak widzę nawet osobiście się nie pofatygowałeś z reklamacją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tyle się czeka w markach premium przy pękniętych ramach. Kupiłeś drogą zabawkę z niestandardowym szpejem więc są kłopoty. Pytałeś jak z serwisem dampera przed kupnem?? Jak to wygląda technicznie i czasowo. Pytałeś o możliwość wsadzenia innego?? Co sam zrobiłeś w tej kwestii bo jak widzę nawet osobiście się nie pofatygowałeś z reklamacją. 

 

czyli jak ja chce wydać kupę kasy na rower to mam się pytać o wszystkie części czy są dostępne od ręki ? Myślałem że taka marka jak Spec zrobi wszystko za ciebie, jak wydajesz tyle kasy... widocznie się myliłem. To jeszcze bardziej mnie nastawia,  żeby nie kupować speca. Twój komentarz mnie uświadomił że żyjemy w czasach w których kurierzy nie istnieją, a z reklamacja jedziemy pół Polski, Polską koleją... Średniowiecze normalnie.

 

Edit. Poprawiłem post bo jeszcze mi ktoś będzie wypominał ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne zdanie bo coś mi tu nie pasuje. Tutaj nie dawno ktoś dostał nową ramę tylko dlatego, że "stara" miała jakąś skazę na lakierze. To tak by nie wyciągać wniosków bez dokładnej znajomości tematu sprawy. 

 

Taa jasne Spec zrobi wszystko za klienta. Generalnie nic mnie nie interesuje jak kto załatwia gwarancję ale jak się kupuje sprzęt za tyle kasy to wypada ruszyć dupę. Tak dla zasady chyba, że szkoda na paliwo to sorki. Samochód też oddajecie na lawecie czy fatygujecie się do ASO?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dziwo za właśnie spec i trek mają jedne z najgorszych opinii serwisowych i reklamacyjnych (wystarczy spojrzeć na fora zagraniczne). Nie ważne czy rower za 600$ czy za 8000$. Warto też zwrócić uwagę na stale te same problemy przy danych modelach.

Jak dla mnie jak oddaje damper i jest gwarancja to dają mi nowy a tamten niech sobie lata po europie. Użytkując samochód na ten czas bierzesz zastępczy i potem serwis oddaje poniesione koszty i tak powinno być z rowerem czyli zwrot kasy i jeszcze kasa za brak możliwości użytkowania produktu z winy producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie co by nie powiedzieli damper nie działa. Kupując taką zabwkę ( mimo niestandartowych części ) i oddając na gwarancję/niezgodność towaru z umową nie tego się spodziewamy. Z drugiej strony gdyby to mnie spotkało to pewno bym to ogarnął w 48 poza oficjalnymi kanałami :D 

Ale też jestem ciekaw co Marcin napisze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tyle się czeka w markach premium przy pękniętych ramach. Kupiłeś drogą zabawkę z niestandardowym szpejem więc są kłopoty. Pytałeś jak z serwisem dampera przed kupnem?? Jak to wygląda technicznie i czasowo. Pytałeś o możliwość wsadzenia innego?? Co sam zrobiłeś w tej kwestii bo jak widzę nawet osobiście się nie pofatygowałeś z reklamacją.

q

 

Zdecydowanie największą winę ponoszę ja! A swoją drogą, to ile znasz takich przypadków ze klient kupił pęknięta ramę i czekał 5 miesięcy. Zdecydowanie zapraszam do tematu kogoś ze Specialized i MSport. Ja nie mam nic do ukrycia forum jest po to żeby każdy mógł przedstawić swój punkt widzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie jak oddaje damper i jest gwarancja to dają mi nowy a tamten niech sobie lata po europie. Użytkując samochód na ten czas bierzesz zastępczy i potem serwis oddaje poniesione koszty i tak powinno być z rowerem czyli zwrot kasy i jeszcze kasa za brak możliwości użytkowania produktu z winy producenta.

 

Tak powiedzmy powinno być ale nie jest i nie będzie chociaż są pewne nieliczne wyjątki. Po cholerę nadal te motoryzacyjne przykłady?? Tu jest rynek rowerowy gdzie pełno patologii. 

 

Bez zdania Marcina nie ma tematu. 

 

@8marca a ile znasz przykładów na prosty damper który oddajesz na reklamację. Dostajesz zniszczony i bujasz się 2 miechy. Chłopie tak jak i ja może masz pecha ale to nie powód by jojczyć na lewo i prawo. Bez urazy ale żal mi ludzi co zbierają ciężko pieniążki i są czasem w dupie. Ciebie mi nie żal bo już dawno sam powinieneś załatwić temat. Ja po prostu nie wierzę by z takiej pierdoły, braku kwestii finansowych nie korzystać z roweru pół roku. Kurna kupił bym już dawano drugi tak na zapas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Marcinie ja bym się nie przejmował komentarzami tego człowieka wyżej, bo ewidentnie widać że jest prawdopodobnie z msportu. I podchodzi do sytuacji jak i sam msport. kup se sam, przyda ci się drugi. Pracuje w handlu i z takim tekstem by mnie z roboty wywalili...

 

 

Chętnie poznam za to stanowisko msportu officjalnego. Bardzo ciekawy temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 5 miesiącach upominam sie o swoje i okazuje sie ze jojczę. Słyszałeś o temacie czy robiłem w miedzy czasie jakąś awanturę w tej sprawie ? ile według Ciebie powinienem siedzieć cicho i czekać aż ktoś sie zlituje? Zgodnie z polskim prawem odstąpić od umowy mogę dopiero przy drugiej reklamacji, zatem i tu czekałem cierpliwie. A swoją droga, idąc Twoim tokiem rozumowania to odrazu powinienem kupić dwa rowery? Żale sobi daruj, od tego jest to forum żeby poruszać na nim tez takie sprawy, nawet jeśli jest to nie po Twojej myśli bo przedstawia nie w takim świetle Twoich znajomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Marcinie ja bym się nie przejmował komentarzami tego człowieka wyżej, bo ewidentnie widać że jest prawdopodobnie z msportu. I podchodzi do sytuacji jak i sam msport. kup se sam, przyda ci się drugi. Pracuje w handlu i z takim tekstem by mnie z roboty wywalili...

 

Wysmarkałeś tutaj 3 posty i masz czelność posądzać mnie o stronniczość?? Wisz w ogóle misiaczku jak działa branża rowerowa czy jeden z tych nie kumatych krzykaczy?? Chcesz jeżdzić, mieć mniej kłopotów to trzeba liczyć na siebie a nie mieć takiego frajerskiego podejścia, że dystrybutor vel producent wszystko na czas w terminie i dobrze zrobi. Jak byś prowadził firmę to byś szybko wyważył co się czasem opłaca a co nie. Jak chcesz to Ci zapodam przykład z rynku samochodowego na grube tys zł i zobaczymy co na to wyskrobiesz. 

 

@8marca jak już wcześniej wspomniał kolega wyżej ogarnął by to kanałami nieoficjalnymi w kilka dni. Osobiście tak samo. Co robisz Twoja sprawa ale rynek rowerowy to ciężki temat. Możesz się śmiać z "przysłowiowego" drugiego roweru ale kolego to Ty nie jeżdzisz a nie ja. Co jest złego w propozycji zakupu dampera awaryjnego?? To nie zmieniarka czy piasta, którą kupisz w byle sklepie. Owszem kosztuje ale to nie problem za to święty spokój bez cenny. Ciekawi mnie po prostu czy wyszedłeś z tego typu propozycją. Ja u siebie tak bo dla mnie to naturalne się stało w pewnych okolicznościach. Nie wyobrażam sobie z tego powodu baraku jazdy przez pół roku. Wielu tak robi i ma takie podejście między innymi po tego typu przygodach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysmarkałeś tutaj 3 posty i masz czelność posądzać mnie o stronniczość?? Wisz w ogóle misiaczku jak działa branża rowerowa czy jeden z tych nie kumatych krzykaczy?? Chcesz jeżdzić, mieć mniej kłopotów to trzeba liczyć na siebie a nie mieć takiego frajerskiego podejścia, że dystrybutor vel producent wszystko na czas w terminie i dobrze zrobi. Jak byś prowadził firmę to byś szybko wyważył co się czasem opłaca a co nie. Jak chcesz to Ci zapodam przykład z rynku samochodowego na grube tys zł i zobaczymy co na to wyskrobiesz.

 

Przecież ty tutaj jesteś krzykaczem... który sam już się gubi w tym co pisze. Może daj sobie już spokój.

 

a to chyba już ty pisałeś

 

 

Po cholerę nadal te motoryzacyjne przykłady?? Tu jest rynek rowerowy gdzie pełno patologii.

 

co do patologi, to właśnie ty ją teraz tworzysz. Nie pogrążaj się już. Wątpię żeby Marcin był zawodowcem który potrzebuje zmieników czy 2 roweru. Jest najprawdopodobniej rekreacyjnym kolarzem który nie potrzebuje 2 amortyzatorów a nawet 2 Łańcuchów. Kupuję, żąda, oczekuje 100% zadowolenia, czego spec ani msport mu nie dali. napisał na forum że jest niezadowolony. I jednocześnie informuje ludzi ( w tym mnie ) żeby uważali. W chwili obecnej nie kupie Speca. A prawie to zrobiłem.

 

I co z tego że mam 2 3 4 posty. czytam to forum od lat. Nie potrzebowałem komentować niczego, bo wszystko co chciałem wiedzieć znalazłem w innych postach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby przybliżyć bardziej sprawę, to chcę Ci jeszcze coś uświadomić, bo robisz ze mnie tępego ch... który chce wyłudzić cos od Bogu ducha winnego sklepu. Pomyśl ze zaczyna się sezon, Twój rower jest na serwisie z reklamacją. Ty masz info ze jest po naprawie i czekasz kilka tygodni na wysyłkę. Co tydzień łudzisz sie ze wreszcie dojdzie i zaczniesz śmigać na rowerze Twoich marzeń. Przez kilka tygodni sie tak łudzisz a damper nie wraca. Ty masz świadomość ze jak pójdziesz na noże (sąd) to rower jest wyłączony pewnie na cały sezon, wiec brniesz w to dalej. W koncu wraca i wytrzymuje 20km i znowu to samo. No i w koncu uświadamiasz sobie, że to tak naprawde do niczego nie prowadzi, bo nawet damper zastępczy przychodzi nie od tego roweru i jeszcze zepsuty. damper za pośrednictwem MSport przekazał Specialized. Proszę niech Marcin przedstawi swój punkt widzenia i moze jeszcze chłopaki z BFG bo tez znają sprawę. Jeszcze przed świętami chciałem załatwić sprawę polubownie.W czasie pierwszej reklamacji pytałem Marcina ile bedzie trwać jeszcze naprawa, bo moge kupić monarcha ale nikt nie potrafił udzielić rzetelnej odpowiedzi. Masz racje zdecydowanie, brakło mi tu sprytu takiego jak ma większość osób z tego forum, ale w koncu zaufałem jednej z najlepiej postrzeganych marek na rynku i sprzedawcy, który pewnie ma właśnie ten spryt. No cóż człowiek uczy sie na błędach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś głupol a ja z takimi nie dyskutuje. Do tego nie masz zupełnie pojęcia bo skreślasz jakąś markę na podstawie jakiegoś szczególnego być może przypadku. Do tego też bez relacji drugiej strony. Sądzę też, że Spec jaki też inna marka nie potrzebuje takiego klienta. Z takimi jak Ty są tylko same kłopoty pomijając ten temat. Świat jest pełny "kupujących, żądających" ale nie zadowolonych w 100%. Też Cię to czeka jak będziesz często robił rowerowe zakupy. Tak poza tym jak już się zarejestrowałeś to wypada chociaż "całuj mnie w d..pę" lub coś w ten deseń zamiast od strzała kogoś obrażać. Ja mógłbym wysnuć tezę, że trzeba mieć niezłą wenę twórczą by zarejestrować się tylko w celu dowalenia Specowi. Reprezentujesz konkurencję, ....?? Powtarzam bez zdania Marcina nie ma tematu bo mamy tylko jedną stronę medalu. 

 

@8marca to nieprawda co napisałeś. Jeśli jest prawdą co piszesz to stoję po twojej stronie. Ja po prostu nie ogarniam aż takiej niekompetencji w tak długim czasie. Rozumiesz?? Albo ktoś tu komuś z jakiś powodów robi po złości albo... Sprawa druga bo sam miałem przejścia to jak wspomniałem ważny jest kontakt osobisty. Na nic dzwonienie, meile i te sprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jesteś głupol a ja z takimi nie dyskutuje. Do tego nie masz zupełnie pojęcia bo skreślasz jakąś markę na podstawie jakiegoś szczególnego być może przypadku. Do tego też bez relacji drugiej strony. Sądzę też, że Spec jaki też inna marka nie potrzebuje takiego klienta. Z takimi jak Ty są tylko same kłopoty pomijając ten temat. Świat jest pełny "kupujących, żądających" ale nie zadowolonych w 100%. Też Cię to czeka jak będziesz często robił rowerowe zakupy. Tak poza tym jak już się zarejestrowałeś to wypada chociaż "całuj mnie w d..pę" lub coś w ten deseń zamiast od strzała kogoś obrażać. Ja mógłbym wysnuć tezę, że trzeba mieć niezłą wenę twórczą by zarejestrować się tylko w celu dowalenia Specowi. Reprezentujesz konkurencję, ....?? Powtarzam bez zdania Marcina nie ma tematu bo mamy tylko jedną stronę medalu.

 

Głupola to wiesz w rodzinie poszukaj. Ja nikogo nie obraziłem w porównaniu do ciebie, nie czytasz chyba moich postów dokładnie, bo ja nigdzie na speca nie jadę, tylko pisze że nie kupię. patrząc na twoje posty w innych tematach to nie warto z tobą rozmawiać. Bo jesteś wszech wiedzący Panie kolego od speca. ( Patrz mam jeszcze do ciebie jakiś szacunek bo pisze ci na Pan. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...