Skocz do zawartości

['Wybó górala] Marka Cross model Levelb4 - 2400 pln'.


szakal1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuje pomocy w wyborze roweru górskiego. Przeglądając setki propozycji i czytając to wszystko zdazyłem sie juz solidnie pogubić

 

Szukam roweru uniwersalnego, szybkiego na szosie, ale i takiego który da rade również w terenie (las, pagórki, czasem jakieś mniej wymagające góry) Mam 175 cm wzrostu i 75 kg wagi. Roweru bede używał dosyć często na jednodniowe wypady oraz sporadycznie na np tygodniowe.

 

Z opcji które przeanalizowałem wybrałem sobie model : Cross Level B4 (2400 zł)

 

Nie znam się na sprzęcie rowerowym zbyt profesjonalnie,stad pytanie czy to dobry wybór? Czy może w cenie około 2000 zł (maksymalnie 2500 zł ) mogę dostać coś lepszego niż to co wybrałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie Kross cenami od jakiegoś czasu szalu nie robi.
Jeżeli go gdzieś znajdziesz to prawdopodobnie najlepszy będzie Romet Mustang.
Jak taniej to Rockrider 540 z Decathlonu wydaje się być ciekawszy od tego Krossa, a w każdym razie ma ciut lepszy amortyzator i jest sporo tańszy. Reszta osprzętu jest słaba, ale w tym Krosie akurat też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje pomocy w wyborze roweru górskiego. Przeglądając setki propozycji i czytając to wszystko zdazyłem sie juz solidnie pogubić

 

Szukam roweru uniwersalnego, szybkiego na szosie, ale i takiego który da rade również w terenie (las, pagórki, czasem jakieś mniej wymagające góry) Mam 175 cm wzrostu i 75 kg wagi. Roweru bede używał dosyć często na jednodniowe wypady oraz sporadycznie na np tygodniowe.

 

Z opcji które przeanalizowałem wybrałem sobie model : Cross Level B4 (2400 zł)

 

Nie znam się na sprzęcie rowerowym zbyt profesjonalnie,stad pytanie czy to dobry wybór? Czy może w cenie około 2000 zł (maksymalnie 2500 zł ) mogę dostać coś lepszego niż to co wybrałem ?