Skocz do zawartości
MateuszOk

[Dobór Amortyzatora] Jaki amortyzator wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

MateuszOk

Witam. Jaki wybrać przedni amortyzator do 600zł z firmy SR Suntour? Rower będzie przeznaczony do stuntu. Fajnie jakby miał regulacje z twardego na miękki. NIE musi być też z SR Suntour. Szukam dobrego i sprawdzonego amortyzatora. Z gory dzięki za pomoc i pozdrawiam ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
ACTIVIA

Podaj parametry jakie twoj amorej potrzebuje

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MateuszOk

A dokładniej o jakie parametry chodzi jestem zielony jeszcze trochę w sprawach rowerów?

Jeśli chodzi o skok chciałbym żeby był ok. 120mm. Musi być mocowanie hamulca tarczowego pod koła 26". 

I pod koła 26"

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
ACTIVIA

Jeszcze podaj jaka rura sterowa: prosta czy taper, Jaka oś: 9/15/20mm

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MateuszOk

Oś przedniej piasty to 9mm więc będzie 9 a rura sterowa od czego zależy?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
ACTIVIA

patrząc na ramę w miejscu górnych i dolnych łożysk sterów to zobacz czy między dolnymi łożyskami sterów a górnymi jest taka sama średnica na ramie bo wtedy bedziesz wiedział że  potrzebujesz amortyzator z rurą  sterową prostą. Jeśli na dole jest z większą średnicą to wtedy potrzebujesz amorek ze sterówką tapered

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MateuszOk

Sprawdziłem i chyba potrzebuje tapered jeśli mógłby pan się upewnić to prosiłbym rama to Dartmoor Hornet 2016 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
ACTIVIA

Tak potrzebujesz tapered

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MateuszOk

Zaproponujesz cos?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
ACTIVIA

Za 600zl to XCR powietrzny z blokadą na kierownicy i regulacją tłumienia

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MateuszOk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.