Skocz do zawartości

[Korba i suport] Dartmoor Hornet 2016 - dobór korby i suportu


MateuszOk

Rekomendowane odpowiedzi

Maniak też tej korby patrzyłem ale zastanawiam się nadal nie jestem pewny. Jeśli chodzi o cenę korby to tak w granicach rozsądku do 400zł moze być troszke powyżej ale nie przesadzają. A jeśli chodzi o napęd możesz coś innego zaproponować. Ja jestem zielony troche jeszcze w sprawach napędu. To np. kaseta https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/lancuchy-kasety-wolnobiegi/kasety-rowerowe/p,kaseta-alivio-cs-hg51-8-rz-shimano,45884.html nie współpracowałaby z taka korbą?


Czy taka korba byłaby ok? https://www.bikester.pl/truvativ-hussefelt-11-zestaw-do-aucha-mtb-36-zbow-czarny-269980.html Jeśli tak to w takim razie jaki suport do niej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod 8s to warto zastanowić się nad Deore FC-M590, zdemontować dwa blaty i zostawić tylko środkowy. Tyle że wtedy będziesz potrzebował prowadnicę albo zębatkę Narrow Wide żeby łańcuch nie spadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu kupiłbym coś od Shimano, np wspomniane Deore czy dorzucił do SLX, sprzedał blaty i za to kupił zębatkę narrow wide.

 

Składasz dopiero rower? Jakie stopniowanie kasety? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamiast 1x8 zrób 1x10 lub 1x11.

 

8s ( i właściwie 9s) to archaizm i nie znajdziesz sensownych części. Natomiast jak znajdziesz, to okazuje się że ceny są takie same lub wyższe od 10s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci pisałem już 2 razy co według mnie można zrobić w takiej sytuacji.

 

Poczytaj trochę, nie mówię tego złośliwie ale dlatego że zyskasz troszkę świadomości co tak naprawdę potrzebujesz. Żeby się nie okazało że my Ci coś doradzimy a Ty będziesz zupełnie zawiedziony jak kupisz. Ilość zębów na blacie to sprawa kluczowa, nikt nie wywróży czy Ty potrzebujesz 30 czy 34.