Skocz do zawartości

[XCT HLO 27,5"] Lagi mają jakąś powłokę antykorozyjną?


Borsuczy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z rdzewieniem lag mojego amortyzatorka. Zaczął rdzewieć w miejscu gdzie się przetarł, rdzę usunąłem papierem ściernym i jakimś wd 40 a potem znowu po jakimś czasie jazdy pojawiła się rdza w tym samym miejscu. Starła się jakaś powłoka? Czemu mi to rdzewieje?
960c716e537c2b4dmed.jpg
Wie ktoś czy jest na te lagi naniesiony jakiś chrom czy coś? Chcę wiedzieć czy walka z tą rdzą ma jakikolwiek sens, jak nie mam możliwości założenia takiej powłoki bo to się nawet nie opłaca pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Activia, niee nie będę kupował nowych bo nie warto. Chyba, że masz jakieś super hiper nierdzewne, to bym wziął. 
Pozbyłem się powierzchniowo rdzy i ładwie to wypolerowałem, ale są kropki wżery takie w których dalej jest rdza. Wie ktoś jak te g**** usunąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta cola też powierzchownie usuwa, te czarne dziurki zostały xd
skom25, częsty serwis, czyli co mam często robić? Rozbierać go i czyścić i smarować? To co ja teraz zrobiłem to wyczyszczenie wszystkiego, cały smar brud, ślizgi, uszczelki, wnętrze goleni, wszystko bez rozbierania rurek. Te cienkie rurki wchodzące w lagi nasmarowałem ŁT43, a same lagi pod uszczelki dałem oliwkę do łańcucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to co napisałeś. Z tym że ŁT-43 się do tego nie nadaje. Jak nie chcesz za dużo inwestować to już lepsza jest wazelina techniczna, tyle że ciężko się ją potem wypłukuje z lag bo nie rozpuszcza się w benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kolego jeśli byś chciał to zrobię wyjątek i podaruję ci całe nowe górne golenie do XCT
;-) i to jest rozwiązanie.... brawo TY. 

 

Łt 43 zawsze lepsze niż praca na sucho....a w tej klasie amora na pewno pomoże, ale ten smar musisz nanieść do wewnątrz amora najlepiej w miejsce pomiędzy ślizgami. Musisz rozebrać amor - rozsunąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Activia, wiesz w sumie nie lubię jak ktoś mi coś daje, no ale, nie wypada odmówić XD A ile byś chciał za wymianę tych goleni + przegląd tego co jest wewnątrz rurek, bo zapewne jest potrzebny? A co powiesz o uszczelkach? Te co mam chyba są dobre, ale chciałbym zamontować takie, żeby miały w środku jakieś gąbki które mógłbym olejem nasączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...