Skocz do zawartości

[full do 11000] co byście polecili z 1x11


czarek1201

Rekomendowane odpowiedzi

Beskid. Nie chodzi o to żę się napaliłem na jakiś konkretny rower to bym nie poruszał tego tematu. Tylko bym wszedł do sklepu, nie patrzą na cenę kupił. Ale nie to tutaj chodzi , rozsądnie jest coś kupić w dobrej jakości za naprawdę rozsądne  pieniądze. Poruszam wielokrotnie temat ponieważ liczę że ktoś ma jeździł albo jeździ . Zbieram wszystkie za i przeciw, weryfikuje i pomaga mi to w decyzji. Nie jest to kwota 3- tyś zł, ale też nie 40 tyś( bo sprawa byłaby prosta). Kolor roweru  też może mieć znaczenie ( nie specjalnie u mnie) bo gdyby nie.... byłyby same czarne abo same białe)


Poza tym jak ktoś szuka serwisu gdzie "mechanik" po pół roku stażu w decathlonie na dziale łyżworolek, zrobi pełen serwis za 50 zł , to rzeczywiście proszenie się o kłopoty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystkie wymienione marki w tej kasie oferują już dobry, docelowy produkt. Różnice to praca zawiechy, jej rodzaj, rodzaj mufy, generalnie zaj...ste przygotowanie pod błoto jak White, prowadzenie linek, marka napędu, ..... tylko jak zaczynasz to rozmawiamy czysto teoretycznie. 

 

A co kto jeżdzi to daj sobie z tym spokój. Ja mam Reginę gdzie w pierwszym roku ochy achy i progres jazdy spory a ubiegły sezon w połowie to kupa i regres. Przyczyna to międzyinnymi za duże przestoje od jazdy. Potrzebujesz do dwóch sezonów by określić jak i gdzie chcesz jeżdzić. Uzyskasz to na każdym z wymienionych fulli. 

 

Co do serwisowania to nie możesz cały czas liczyć na pseudo gwarancję. Na początek jest to dobre ale potem musisz znależć kogoś kto agarnia serwis damperów, myk myków, amorów. Inaczej stracisz czas i nerwy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemysł rowerów do przeznczenia enduro/allmountain/trail rozwija się w zawrtonym tepię. Co roku modernizacje, nowe pomysły, różne geometrie, przenoszenie środka ciężkości. Więc i tak jak kupie teraz taki rower to za 2/3 lata trzeba się już rozglądać za innym bo progres w technice będzie niebotyczny.  Już nie mówiąc o sztycach jak wspomniałeś, ale to fakt serwisowanie  to podstawa. nigdy swojego  fulla nie miałem, ale jeździłem. Mam ht którego serwisowałem regularnie , ale naprawdę nie jest trudno o dobrych speców od sprzętu przynajmniej w mazowieckiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie rzecz ujmując - jeśli nie ma kasy na dobry sprzęt - źle.

Jeśli już ma się tę kasę - również źle, no wybór jest tak duży, że ciężko zdecydować która opcja jest najlepsza... Pewnie stąd też spora ilość podobnych wątków na forach ☺️

 

Wyciapane z S7E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swojego Soila EX dałem koło 10500 z rabatem. Jak zerkniesz w specyfikację to masz pełne XT, Pike, Reverb, koła na oponach 2,4 WTB Trail Boss. Zestaw gotowy - nic nie trzeba zmieniać i serwis gwarancyjny w kraju. Minus brak miejsca na bidon (przez RVS).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemysł rowerów do przeznczenia enduro/allmountain/trail rozwija się w zawrtonym tepię. Co roku modernizacje, nowe pomysły, różne geometrie, przenoszenie środka ciężkości. Więc i tak jak kupie teraz taki rower to za 2/3 lata trzeba się już rozglądać za innym bo progres w technice będzie niebotyczny.

 

 

Jeśli ktoś zmienia rower co 2/3 lata bo nastąpił "skok technologiczny" to jest ciężkim frajerem dającym się doić producentom. Nagle się takim bęcwałom zaczyna wydawać że stary rower źle jeździ, choć w większości nie wykorzystują nawet jego potencjału. A biznesik się kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli kogoś stać, czerpie przyjemność z nowego sprzętu to niech zmienia co rok, nie chciałbyś tak? Ja z przyjemnością bym wymieniał :) pomimo, że nie jestem w stanie możliwości tego wymienianego wykorzystać. Nie nazwałbym się wtedy bęcwałem tylko szczęśliwym człowiekiem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co - myślę że zostanie setup fabryczny.

Daję sobie weekend na czytanie/główkowanie i jeśli nic się nie wywróci na plecy, w poniedziałek zamawiam Treka. Transport z Niderlandów to 2-3 dni, więc przyszły weekend to już objazdówki nowego sprzęta :-)

 

Wyciapane z S7E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

no to jeszcze postaram Ci się namieszać ;) Pod koniec ubiegłego roku szukałem fulla all mountain do ciorania po beskidzkich kamulcach, bieszczadzkim błocie, tak aby dało się także podjechać i czasami ponieść... Ja zdecydowanie chciałem napęd 2x10 i przeglądnąłem chyba (nawet na pewno :) ) całą ofertę. Padło na GT FORCE EXPERT model 2016 (2x10). Wyjściowo 15,5 k ale zmieściłem się w Twoim budżecie z pedałami i tublessami. Świetny system zawieszenia AOS z damperem Marzocha (w opisie na stronie jest FOX), z przodu PIKE 160. Odbierałem go późną jesienią więc byłem tylko parę razy na nim w Beskidach i jestem baaardzo zadowolony (szczególnie ta zawiecha). No i teraz do sedna: na ten rok masz napęd 1x11 a i z ceną powinieneś dojść do akceptowalnego poziomu. Jeżeli Cię to zainteresuje wejdź sobie na polską stronę GT, gdzie jest specyfikacja, a w zakładce ARCHIWUM masz poprzednie lata. Aaa..., dożywotnia gwarancja na ramę, warunkiem jest zakup w autoryzowanym punkcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mexon. Już zapóźno zamówiłem nowego snabba T1 2017 w naprawdę okazyjnej cenie : wyjściowo 13999( na rynek zachodni 3999 euro) udało się utargować na 12,5 do tego jescze raty 0 % i bon na części i akcesoria 500 zł . Przeglądałem już chyna wsystkie możliwe marki rowerów, ceny , porównywałem specyfikację ( również GT w tej cenie lepszego nie było) i padło na snabba z 2017 więc czekam na przesyłkę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...