Skocz do zawartości

[amotyzator przedni] Amor dla amatora do 300zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie - żaden ze mnie rowerzysta, ale robię dosyć dużo kilometrów po mieście. Z racji, że na goleniu mojego RS Dart 2 pojawiła się rdza szukam czegoś do 300 zł.  Moje jedyne wymagania to żeby był czarny, na 26 cali i nie przekroczył 300zł :) Dodam, że ważę 93kg, rower cały aluminium. 
Dodatkowo powiedzcie czy mój dart 2 nada się do czegoś jeszcze z tą rdzą? 
Z góry dzięki za wszelką pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym chciał sztywny widelec to bym napisał, że chce sztywny widelec. Mimo, że jeżdżę głównie po mieście to chce mieć amor... Tylko jaki.. jestem w tym kompletnie zielony a na alledrogo tego w brud  :icon_confused:  Jest np. SR SUNTOUR  XCM HLO za 250zł z przesyłką/ SUNTOUR XCT troszkę droższy, jeszcze parę innych modeli, ale za nic w świecie nie wiem który wziąć..  Pomóżcie coś z tego wybrać  :thanks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze parę innych modeli, ale za nic w świecie nie wiem który wziąć..  Pomóżcie coś z tego wybrać

Z wymienionych żaden... To jest szrot który ma od nowości luzy.

To coś ciężko nawet nazwać amortyzatorem amortyzator musi tłumić drgania a te uginacze tego nie robią...

Ich waga to ponad 2,5kg a dobry sztywny widelec waży max 700g

 

Amortyzatory zaczynają się od około 600zł i też to są raczej średnie amortyzatory..

Jeśli masz v-brek to też możesz zapomnieć o zakupie dobrego amortyzatora..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Marcin9, masz rację, ale jeśli autor tematu napisał, że woli mieć amortyzator i określił wymagania, to taka wypowiedź raczej mu nie pomoże. No chyba, że informacyjnie, na zasadzie, żeby rozważył zakup czegoś droższego, ale jeśli kolega się nie ściga i jeździ głównie po mieście to sądzę, że uginacz mu wystarczy. Czy RS Dart był lepszy od tych Suntourów?