Skocz do zawartości

[okulary] Jakie wybrać? które najlepsze?


Neo26

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam na sezon wiosenno-letni dobrych okularów sportowych, Mam dwie pary no ale jestem zielony w tym temacie także może mi coś doradzicie. Podobają mi się Accent Stringray cena 112 oraz niezłe są też Accent Chico w cenie o połowie tańszej bo za 50 zł tylko nie chcę kupować jakiegoś szajsu. Co waszym zdaniem lepsze te za 112 czy te za 50 czym to się różni?? Okulary znalazłam w sklepie domenasportowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie pary Stingray'ów. Oŋólnie nie ma się do czego przyczepić, polecam jednak przymierzyć przed zakupem. Przylegają dość mocna za uszami, dla mnie akurat to nie problem bo tak lubie, ale nie każdemu będzie to odpowiadało. Okularów używałem cały poprzedni sezon na zmianę, brak rys na szkłach, ogólnie znikome ślady użytkowania. Jeżdżę na szosie.

 

W mojej opinii są to  budżetowe okulary które spełniają swoje zadanie. Nic więcej, nic mniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie pary Stingray'ów. Oŋólnie nie ma się do czego przyczepić, polecam jednak przymierzyć przed zakupem. Przylegają dość mocna za uszami, dla mnie akurat to nie problem bo tak lubie, ale nie każdemu będzie to odpowiadało. Okularów używałem cały poprzedni sezon na zmianę, brak rys na szkłach, ogólnie znikome ślady użytkowania. Jeżdżę na szosie.

 

W mojej opinii są to  budżetowe okulary które spełniają swoje zadanie. Nic więcej, nic mnie

 

 

Dzięki za szybką odpowiedź czyli Stringray polecasz? Podobają mi się i chyba wezmę te droższe, może dłużej posłużą:) Jeśli chodzi o to mocne przyleganie to właśnie takich szukam żeby mocno przylegały lubię takie. Jeszcze się porozglądam, ale pewnie zamówię te z domenasportowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach