Skocz do zawartości

[OK. 3000 zł][MTB] na [Bieszczady][amatorski][Polski]


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

1. Chciałbym was się poradzić jaki kupić rower Polski za około 3000 zł na wycieczki rowerowe w Bieszczady, bo mam tam domek letniskowy to za bardzo nie opłaca mi się jechać w inne rejony. Obecnie mam Korss Level B3 z 2015, jest to bardzo fajny rower, ale chciałbym pośmigać z dziewczyną czasami to by mi się przydały dwa. Za obecny rower dałem 2300, więc teraz chciałbym coś troszkę lepszego, chociaż szczerze powiedziawszy tylko raz śmigałem na rowerze po Bieszczadach z kolegą więc jestem amatorem.

 

2. Zastanawiałem się też nad kupnem roweru dla dziewczyny, ale boję się że po kilku latach się rozleci, a jak dam już około 3000 zł to będzie coś mocniejszego.

 

3. Czy opłaca się kupować rowery z poprzednich kolekcji 2015, 2016 ?

 

4.Rozmiar razy M dla dziewczyny 165 jest ok ?

Ja mam 167 to też M czy S ?

 

 

5.Moje preferencje:

Cena około 3000 zł

Rodzaj: MTB

Amatorski

Made in Poland

 

 

Pozdrawiam,

Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tematów o kupnie roweru MTB w kwocie 3 tyś jest na forum co najmniej kilka w tygodniu. Przeglądałeś ? Masz jakiś faworytów ?

2. Jak wyżej

3. Opłaca się

4. Oznaczenia literowe w zasadzie nic nie mówią bo co producent to inna interpretacja. Przy takim wzroście to coś w okolicach 15-16 cali by wychodziło

5. Kross , Unibike, Romet to pierwsi z brzegu polscy producenci. Przy czym nie jestem pewien czy jakakolwiek część do tych rowerów powstaje w Polsce :) Tu są tylko montowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

 

Oczywiście, że się opłaca. W o wiele lepszej cenie często można dorwać nawet fajniejszy sprzęt, ponieważ (niestety) ceny idą w górę, a rowery marnieją wyposażeniem. To właśnie spotkało Kross'a w tym roku z kolekcją 2016 vs 2017.