Skocz do zawartości

[Przerzutka] Pancerz linki przerzutki "okalający" suport


tasia

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

mam karbonową szosę, w której linki i pancerze lecą w środku ramy. Linka przerzutki tylnej idzie w ramie "goła" ale zawija się / okala mufę suportu. W tym miejscu wkłada się ta linkę w taki cieńszy pancerz, który się gdzieś oddali ode mnie przy wymianie i teraz nie mogę nigdzie go znaleźć. Chciałbym go kupić ale w internetach też nie mogę go znaleźć. Podpowiedzcie proszę gdzie to kupię lub podajcie jakiś złoty środek na to.

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no chyba wystarczająco technicznie napisałem. Do czego Ci potrzebny model ramy?

 

Wiesz - w środku ramy leci linka - od góry do końca tylnego widelca gdzie wychodzi do przerzutki. Po drodze ma mufę suportu - w środku ramy - i na niej "skręca". W tym miejscu zastosowany jest pancerz, który leży na tej mufie, którego nie mogę zidentyfikować. Kiedy linka jest na zewnątrz to na mufie to masz ślizg przykręcany do ramy, wewnątrz nie ma ślizgu tylko kawałek jakiejś chyba specjalnej rurki był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerz musi się opierać po jednej i po drugiej stronie aby sie nie przesuwał. Skoro nie widzisz potrzeby wrzucania zdjęcia abyśmy zobaczyli z czego to można dosztukować,  to ja nie widzę powodu aby udzielać porad na podstawie wyłącznie wyobrażenia o tym jak ten element akurat w Twoim rowerze wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście dziękuję Ci za poświęcony czas.

Nie chciałbym abyś się złościł na mnie jednak jeśli nie wiesz o czym w moim opisie to po prostu nie masz pojęcia o czym mówię i zdjęcie Ci nie pomoże w niczym.

Oczywiście mógłbym zrobić zdjęcie kawałka pancerza, którego mi brakuje jednak na pewno byś go nie zauważył na tym zdjęciu bo go nie mam ;-)

W rowerach są pewne części wspólne, których nie trzeba dodatkowo definiować przy każdym opisie. W tym poście poruszyłem sprawę pancerza, linki oraz mufy suportu wewnątrz ramy. Myślę, że gdybyś choć raz widział coś takiego nie potrzebowałbyś fotograficznej pamięci aby sobie to przypomnieć.

Niemniej jeszcze raz Ci dziękuję za nieocenioną pomoc.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie pancerz i ślizg zintegrowany z ramą nie jest elementem wspólnym u wielu producentów. Rozwiązania wspólne to koła, napęd czy rurki a nie kształt ramy czy rozwiązania technologiczne. To jest właśnie temat w którym producenci mają największe pole do popisu w temacie autorskich pomysłów.

 

Skoro masz rower producenta X, to napisałbym do serwisu tegoż producenta albo do samego producenta na fejsie chociażby z pytaniem o dostępność części lub jej numer, oznaczenie, cokolwiek aby był jakikolwiek punkt od którego można zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rowerach są pewne części wspólne, których nie trzeba dodatkowo definiować przy każdym opisie

Ta część o która pytasz nie jest wspólna i często stosowana, to wymysł projektanta konkretnej ramy.

Jak potrzebujesz oryginał, to zwróć się do producenta rowerów.

Jak chcesz, żeby ktoś wymyślił rozwiązanie zastępcze, to daj zdjęcie, rysunek. Opis słowny jest raczej dla humanistów, w świecie techniki używa się rysunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W rowerach są pewne części wspólne, których nie trzeba dodatkowo definiować przy każdym opisie. W tym poście poruszyłem sprawę pancerza, linki oraz mufy suportu wewnątrz ramy. Myślę, że gdybyś choć raz widział coś takiego nie potrzebowałbyś fotograficznej pamięci aby sobie to przypomnieć.

 

To skoro to takie normalne rozwiązanie to czego tutaj szukasz? Hop siup, google i sprawa rozwiązana  :sorcerer:

 

Fajny temat, autor ma jakiś problem a na każdą odpowiedź warczy że inni nie mają pojęcia :thumbsup:  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Pytanko - szukasz pomocy, zadajesz pytania odnośnie elementów ramy,ale nie chcesz podać producenta i modelu ramy. Dlaczego? Wstydzisz się?

Podejrzewam,że masz coś takiego

Wilier-cable-routing-detail-e13430020933

W fulu mam wewnętrzne prowadzenie linek ( niestety ) i brak jednego elementu  ( oporu pancerza przy wyjściu z ramy przy mufie ),aby to obejsć ,puściłem linkę w całym pancerzu od dołu do góry- działa.

 

 

W tym miejscu wkłada się ta linkę w taki cieńszy pancerz, który się gdzieś oddali ode mnie przy wymianie i teraz nie mogę nigdzie go znaleźć.

 

Takie coś?

https://www.bike-components.de/en/Jagwire/Liner-for-Elite-Link-Housings-p42097/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ta rurka raczej nie jest konieczna, jeśli pamietam, to jej główne zadanie to wyciszenie brzęczących linek przy wewnętrznym prowadzeniu.

Jest w takim zestawie

http://allegro.pl/jagwire-zestaw-uszczelnijacy-linke-przerzutki-4-5-i6518391928.html

i w takim

http://allegro.pl/jagwire-linki-hamulcow-sts-lf-z-systemem-speedlub-i6640890981.html

W sumie warto tą rurkę wymieniać razem z linkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, wezmę ten zestaw uszczelniający - po kolorze. Tamta rurka była czarna. W ogóle rozwiązanie pro - linka w takiej rurce bezpośrednio na ramie spoczywa. Choć w sumie jeśli działa to prowadnice / ślizgi niepotrzebne. Dzięki wielkie. Takiego czegoś szukałem właśnie. W sumie wezmę jeszcze http://allegro.pl/jagwire-road-elite-sealed-linki-i-pancerze-przerz-i6525973208.html od razu wszystko wymienię i widzę, że w tym komplecie też jakaś rurka jest. Ale na mufę położę tą czarną.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...