Skocz do zawartości

[SRAM Guide Ultimate] Cieknący płyn hamulcowy z okolic "Bleeding edge"


BLiTzPL

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w/w, na samym początku zimy dorwałem hamulce guide ultimate za niezłą cenę - nówki, ale przyszły do mnie nieszczelne (z pomiędzy dwóch części zacisku było widać jak wydostaje się płyn hamulcowy), rozebrałem cały zacisk, przeczyściłem i jest ok ale przejdźmy do początku jak założyłem hamulce na rower gdy je dostałem: przez moje pierwsze testy hamulców gdy były nieszczelne nie wiem czy nie pokapało na tarczę(którą czyściłem po tym wiele razy) i klocki(organiczne), na początku podczas hamowania było ok, ale w momencie gdy nagrzały się tarcze było słychać jakby była cała w czymś tłustym i było słychać jak klocki przechodzą po tarczy przez otwory. W tym momencie gdy już przeczyściłem zacisk i nie widać ,że coś cieknie nie mogę się dowiedzieć czy nadal cieknie z zacisku z miejsca z którego nie widać czy to po prostu mogą być klocki które MOŻLIWE ,że są lekko nasiąknięte z płynu? Wracając jeszcze do tematu - w miejscu gdzie odpowietrza się układ widać płyn - dokładniej na gumowej zaślepce, próbowałem wiele rzeczy i nadal ten sam efekt. Próbowałem m.in. zamieniać zacisk który miałem na przednim kole na tył i znów zaczęło cieknąć a na przodzie nie... tak jakby to miejsce z tyłu było wadliwe ^^. Dodam jeszcze ,że płyn widać po kilku minutach jak rower postoi - nieważne czy się go używa czy nie. Proszę o pomoc :) Przepraszam ,że tak chaotycznie napisane i niektóre wyrazy mogą ze sobą nie pasować ale trudno to wszystko sklecić w jedną całość :) Pozdrawiam i z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód jest dobrze dokręcony, niema żadnych śladów DOTu na zacisku, okładziny zamówiłem metaliczne. Wiesz może co może być przyczyną tego wycieku na zaślepce? Po jednym dniu było tam naprawdę dużo płynu a jak tak pójdzie dalej to bym musiał dolewać płynu co tydzień :/ (Chodzi mi o Bleeding edge). Trudno powiedzieć czy to jakiś o-ring bo za każdym razem cieknie zacisk który dam na tylne koło. 

Edytowane przez BLiTzPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód czy tył nie ma znaczenia. Zacisk musi być nieszczelny skoro wycieka płyn i o ile to rzeczywiście jest DOT. Na pewno jest tam o-ring - tak też jest na rysunku. Zobacz czy nie jest nigdzie wybrakowany ;)

Sprawa wygląda tak ,że płyn cieknie przez dziurki które są w elemencie przez który napełnia/odpowietrza się układ, o-ring jest tam ale służy jedynie do tego żeby nie ciekło z zewnętrznej części - pomiędzy tym elementem a miejscem w zacisku gdzie się go wkręca. Nie powinno się tak dziać bo akurat znajduje się to w najwyższej części która jest na zacisku i płyn nie powinien sam iść "do góry" gdy rower stoi - a tak się dzieje, na przednim kole "bleeding edge" jest na dole czyli co jak co ale płyn w tym wypadku mógł by wyciekać a nie wycieka  :laugh:. I co ja tu mogę zrobić  :icon_confused:.

Póki co poprzekręcałem tą część z bleeding edge i czekam czy cieknie czy nie. Może to wada produktu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...