Skocz do zawartości

[Amortyzator] Pomoc w wyborze amortyzatora


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Prosiłbym o pomoc w wyborze amortyzatora przedniego do 800 pln,amortyzator do wyścigów mtb ,a więc lasy, czasem gory .W temacie amorków jestem zielony ,a nie chciałbym kupić i być niezadowolony .

Dziękuję za pomoc.

 


A oglądaliście amorki na aliexpress tam ceny za Epixon czy Fox okolo 150 dolców ,tylko dokładnych oznaczeń nie ma i nie bardzo można na oko stwierdzić co to za model ,(mi ciężko).

No i kwestia czy aby bezpieczne i ...... 

 

Amortyzator pod koło 27,5

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę na koszty wysyłki amortyzatorów z ali. Poza tym przy kwocie przekraczającej 45EUR jest szansa na zapłacenie vatu. Dodatkowo jeszcze cła jeśli suma przekroczy bodajże 150EUR. Sumarycznie taniej niż w pl nie będzie.

Swoją drogą te foxy to są tylko na obrazku. Epixony są modelowo 2015 i są to te najtańsze warianty.

Z posiadanym budżetem ciężko cokolwiek polecić bo tylko najtansza wersja raidona się w nim mieści. Jeśli szukasz pod kolo 26" to jest szansa znaleźć w tych pieniądzach przyzwoitego używaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary ale sprawdzony zwyczaj na forach. Nie leżysz jajami przed TV. Ty znajdujesz,linkujesz. My odpowiadamy.

 

Się nie znasz,piszesz. Wymyślono właśnie fora,to kopalnie wiedzy. Wertuj tematy,wierć strony,dokopuj się,wysil się. Pare dni i zobaczysz wirtualny wideł.

 

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jeżeli szukasz czegoś do ścigania w MTB to albo FOX, RockSHOX Reba, a jeżeli Suntorur to niżej jak DURULUX bym nie patrzał, ponegocjuj z przedstawicielem którymś i moze jakąś promocję na Durulux-a wyrwiesz.

 

Na pewno nie ten Epixon do ścigania w MTB, nie lubi skoków - ale to jest moje prywatne zdanie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam